r_dakheli sp_dakheli
به‌روز شده در: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
l_dakheli
کد خبر: 124711
2017 January 09 - ۱۰:۵۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۵ تاریخ انتشار:
ایران آنلاین سایت وابسته به موسسه دولتی ایران در مطلبی از روزنامه رسالت به عنوان تنها روزنامه ای که خبر رحلت آیت الله هاشمی را از دست داده یاد کرد. در صورتی که این به اصطلاح گاف گیری دامن خود این سایت را گرفته چون روزنامه مورد اشاره این سایت تاریخ یکشنبه 19 دی ماه است نه روزنامه امروز.
عکس/ گاف سایت روزنامه دولت
 
عکس/ گاف سایت خبری موسسه دولتی ایران
 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
https://telegram.me/rahyabnews_channel
r_sar_karikator
نظر شما
l_rsar1
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
https://telegram.me/rahyabnews_channel
br_box_ltab
bl_box_ltab
https://telegram.me/rahyabnews_channel
br_box_ltab
bl_box_ltab
https://telegram.me/rahyabnews_channel