r_dakheli sp_dakheli
به‌روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
l_dakheli
کد خبر: 167513
2020 June 10 - ۱۳:۳۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ تاریخ انتشار:
تاج از هروه رنار ، لوپتگی و ویلموتس به عنوان سه گزینه مندرج در این نامه یاد کرده بود، اما نامه ای که تابناک بامداد امروز منتشر کرده است نشان می دهد این مرکز خصوصی ، تنها فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی روسیه را در کنار ویلموتس پیشنهاد داده بود

به گزارش رهیاب در حالی که مهدی تاج در بخش خبری جمعه گذشته شبکه دوم سیما مدعی شده بود یک مرکز فرهنگی مستقر در هلند نام سه گزینه سرشناس را برای سرمربیگری تیم ملی پیشنهاد داده بود، اما نه تعداد گزینه های موجود در نامه با ادعای تاج همخوانی دارد و نه دو تن از مربیانی که رییس فدراسیون مطرح کرد، صحت دارد.

 یک موسسه فرهنگی و تجاری با مالکیت یک فرد ایرانی نزدیک به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، در نامه ای به وزارت ورزش دو مربی را برای هدایت تیم ملی بعد از کی روش پیشناد داده بود. تاج این موضوع را در چند مصاحبه اخیرش گفته است اما جزییات ادعای تاج طبق مدارکی که به تابناک رسیده است، با واقعیت همخوانی ندارد.

تاج از هروه رنار ، لوپتگی و ویلموتس به عنوان سه گزینه مندرج در این نامه یاد کرده بود، اما نامه ای که تابناک بامداد امروز منتشر کرده است نشان می دهد این مرکز خصوصی ، تنها فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی روسیه را در کنار ویلموتس پیشنهاد داده بود و اثری از رنار و لوپتگی در این نامه نیست.

سند رد ادعای تاج: لوپتگی و رنار پیشنهاد مرکز فرهنگی نبود

تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
https://telegram.me/rahyabnews_channel
r_sar_karikator
نظر شما
l_rsar1
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
https://telegram.me/rahyabnews_channel
br_box_ltab
bl_box_ltab
https://telegram.me/rahyabnews_channel
br_box_ltab
bl_box_ltab
https://telegram.me/rahyabnews_channel