حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
مدیر مخابرات منطقه خوزستان عنوان کرد:

آماده‌باش مخابرات درپی وقوع سیل در خوزستان

آماده‌باش مخابرات درپی وقوع سیل در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب‌ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی مخابرات؛ رحیم فلاح زاده اظهار کرد: اقدامات و آمادگی لازم برای بروز حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه بر اثر بارش باران و یا وقوع سیلاب پیش‌بینی شده و در صورت نیاز اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت‌رسانی به مشترکین انجام می‌شود.

 وی از آماده‌باش کامل برای پایداری ارتباطات مخابراتی در پی هشدار باران شدید و وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

 مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان گفت: در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه‌های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی در استان با تجهیزات و ملزومات موردنیاز به حالت باش مستقر کرده است.

 فلاح زاده ادامه داد: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب‌ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

 اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به بارش شدید باران در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از