حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
معاون توسعه و تعاون علوم پزشکی مطرح کرد:

آماده‌ساز فاز دوم درمانگاه مرزی چذابه برای اربعین

آماده‌ساز فاز دوم درمانگاه مرزی چذابه برای اربعین

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تلاش مجموعه معاونت توسعه دانشگاه بر آن است که فاز دوم درمانگاه مرزی چذابه یعنی تکمیل طبقه دوم برای اربعین امسال صورت گیرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ احمدرضا مهتدی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه مرزی چذابه اظهار کرد: درمانگاه مرزی چذابه به‌عنوان یک پروژه مهم و موفق، خدمت‌رسانی به زوار حسینی را از سال قبل آغاز کرده و تلاش مجموعه معاونت توسعه دانشگاه بر آن است که فاز دوم این پروژه یعنی تکمیل طبقه دوم برای اربعین امسال صورت گیرد.

 وی افزود: فاز اول پروژه سال گذشته در زیربنایی حدود ۳۸۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان پیش از اربعین حسینی به بهره‌برداری رسید که کارکرد ارزشمندی در ارائه خدمت داشت. در حال حاضر تکمیل طبقه دوم با سرعت خوبی در حال انجام و در مراحل پایانی قرار دارد که امیدواریم در اربعین امسال ظرفیت این طبقه نیز در مدار خدمت‌رسانی به زائران قرار گیرد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با اضافه‌شدن ظرفیت جدید طبقه، سایر بخش‌های بهداشتی درمانی موردنیاز به درمانگاه اضافه می‌شود.

 مهتدی افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا زمینه خدمت‌رسانی مطلوب برای زائران فراهم شود و در کنار سایر سازمان‌های متولی، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین امسال باشیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از