حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی:

اتحاد امت اسلامی اساس پیروزی قدس است

اتحاد امت اسلامی اساس پیروزی قدس است

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و وحدت امت اسلامی در روز قدس عامل پیروزی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است و شکست استکبار جهانی است.

محمد مظلومی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: قدس قبله اول مسلمانان و سرزمین اصلی مردم فلسطین و متعلق به همه مسلمانان جهان است. امام راحل و عظیم‌الشأن با انتخاب عنوان ماندگار «روز قدس» همبستگی بین‌المللی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند و این اتحاد و همدلی عامل اقتدار و قدرتمندی امت اسلام مقابل مستکبران است. ابتکار در نام‌گذاری روز قدس و حضور هر ساله آحاد مردم در مراسم راهپیمایی باعث شد که مسئله فلسطین به ورطه فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به هیمنه سست و پوشالی رژیم اسرائیل افزود: بر اساس فرمایشات امام خمینی (ره)، اگر همه مسلمانان متحد بشوند و هر کدام یک سطل آب بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید جنایات بی‌رحمانه و وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: این حملات دردمنشانه، به‌خاطر شکست اسرائیل از نیروهای مقاومت در عملیات سهمگین طوفان‌الاقصی بود و چون توان جبران آن را نداشتند دست به چنین جنایات عظیمی زده‌اند؛ اما باید دانست که این جنایات دست‌وپازدن بیهوده است و رژیم غاصب اسرائیل محکوم به شکست است.

مظلومی ادامه داد: حمله موشکی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن سردار زاهدی و همراهانش، بازی کردن با دم شیر است و قطعاً ایران این جنایت را نادیده نخواهد گرفت و به حول و قوه الهی رژیم خبیث صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد.

وی بیان کرد: پیام روز قدس این است که قطعاً دشمنان متوجه هستند که با مردم ایران طرف هستند. این حضور یعنی همراهی هم‌افزایی و کنار هم بودن و همدلی در حمایت از مردم فلسطین است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حضور مردم از همه قومیت‌ها و دینی که به میدان آمدند این پیام روشن را به دشمنان می‌رساند که همه با هم متحد هستند و این اتحاد را هیچ‌گاه دشمنان نمی‌توانند از هم گسست دهند.

مظلومی حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه هر مسلمان و انسان بیدار و آزاده دانست و بیان کرد: از مردم شریف بهبهان دعوت می‌کنیم تا همگام و همراه با مردم سراسر ایران پرشورتر و کوبنده‌تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستمدیده غزه اعلام کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از