حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام‌جمعه اندیمشک در گفتگو با «رهیاب»:

مشارکت حداکثری دشمن را مأیوس می‌کند

امام‌جمعه اندیمشک گفت: یقین است که در روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی جبهه حسین ابن علی (ع) را تقویت کنند و نظام‌های یزیدی را برای همیشه مأیوس کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کمال موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: انتخابات یکی از مؤثرترین گفتارها برای نظام شکوهمند اسلامی، کشور عزیز و مردم فهیم ما است.

 وی افزود: همان‌طور که با حضور در راهپیمایی‌ها و سردادن شعار مشت محکمی بر یاوه‌گوی‌های دشمنان اسلام می‌زنیم حضور در انتخابات هم مانند راهپیمایی دشمن را سرکوب می‌کند اگر انتخابات ما مؤثر و حساس نبود دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم این همه رسانه‌های خبری خود را بسیج نمی‌کردند تا این که دچار دلسردی یاس و ناامیدی مردم شوند سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات و کوچک‌نمایی خدمات اقدام کنند.

 امام‌جمعه اندیمشک بیان کرد: دشمنان اسلام و این مرزبوم در این ایام با تمام قوا به صحنه آمده و می‌آیند؛ لذا این نشان از حساسیت انتخابات دارد.

 وی گفت: محرم در پیش است چند رو دیگر برای حسین ابن علی (ع) به عزاداری خواهیم پرداخت و الان جبهه حسین ابن علی (ع) که همان نظام شکوهمند اسلامی است و جبهه یزیدی یعنی نظام‌های سلطه همان کسانی که دوست دارند مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند در تقابل و رویارویی است.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان گفت: مردم عزیز ما خصوصاً مردم شهیدپرور، قهرمان خیز و خادم الحسین شهر اندیمشک که یک هزار شهید را تقدیم راه حسین ابن علی (ع) کردند یقین است که در روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی جبهه حسین ابن علی (ع) را تقویت کنند و نظام‌های یزیدی را برای همیشه مأیوس کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از