حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
به میزبانی شوش برگزار می‌شود:

اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر عربی رضوی

اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر عربی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی در محوطه آرامگاه دعبل خزاعی به میزبانی پنجمین شهر مذهبی ایران؛ شوش دانیال (ع) خبر داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛ مجید منادی اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره شعر عربی رضوی امروز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت در شوش و در مرقد دعبل خزاعی که معروف به شاعر امام رضا (ع) است، برگزار می‌شود.

 وی افزود: اختتامیه با حضور اقشار مختلف مردم و نیز قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با معرفی برگزیدگان جشنواره و با محوریت و مرکزیت استان خوزستان برگزار خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر عربی رضوی در سال جاری، گفت: این جشنواره ویژگی‌های متمایزی نسبت به سال‌های گذشته دارد. برای این جشنواره چندین پیش‌برنامه در شهرستان‌های مختلف برگزار شد که هر کدام از آن‌ها در حد یک آیین بزرگ با حضور شاعران، ادیبان و اهالی فرهنگ، به زبان‌های عربی و فارسی برگزار شد.

 منادی با بیان این‌که خوزستان یک استان پیوند خورده با امام رضا (ع) است، بیان کرد: قطعاً همه استان در طی روند برگزاری این جشنواره تأثیری از اهل‌بیت (ع) خواهند گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از