حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون مطرح کرد:

اعزام‌بسیجیان به منطقه قلعه‌چنعان برای‌کمک و رفع آبگرفتگی‌معابر

اعزام‌بسیجیان به منطقه قلعه‌چنعان برای‌کمک و رفع آبگرفتگی‌معابر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون از اعزام بسیجیان و گروه‌های جهادی به منطقه قلعه چنعان برای کمک و رفع آب‌گرفتگی معابر خبر داد و گفت: جهاد خدمت رسالت اصلی بسیج و سپاه است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ احمد حمدی‌ صخری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بارندگی اخیر شاهد آب‌گرفتگی معابر شهری و منازل مردم در نقاط مختلفی از استان به‌خصوص شهرستان کارون بودیم که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

 وی افزود: پس از بارندگی گسترده و آب‌گرفتگی معابر، بسیجیان و گروه‌های جهادی به‌صورت داوطلبانه به میدان آمدند و امروز به منطقه کوی امام حسین «ع» قلعه چنعان برای رفع آب‌گرفتگی اعزام شدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون ادامه داد: بسیجیان با استفاده از تانکرها و پمپ تخلیه آب، برای باز کردن معابر از آب‌گرفتگی اقدام کردند.

 وی بیان کرد: تخلیه آب از منازل و ملاحظه شرایط زندگی مردم باید در اولویت باشد چرا که آب‌گرفتگی تردد و عبور و مرور مردم را دشوار کرده است.

 سرهنگ حمدی صخری عنوان کرد: بسیج همواره در مواقع حساس با حداکثر ظرفیت پای‌کار بوده و به کمک مردم شتافته است.

بیشترین حجم بارش‌ها طی روز سه‌شنبه و در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات بود که در برخی مناطق استان باعث آب‌گرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها شد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از