حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
خبرخوب؛

افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستانی در جهان

افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستانی در جهان

ملی پوشان کشتی استان در رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی جوانان جهان افتخار آفرینی کردند.

به گزارش رهیاب، مسابقه‌های رده بندی و فینال ۴ وزن  نخست و۳ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان هم اکنون در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
 
 در وزن ۶۰ کیلوگرم این رقابت ها، مهدی محسن نژاد، فرنگی کار خوزستانی و اهل شهرستان بهبهان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر الدار حافظ اف از آمریکا را مغلوب کرد. 
 
 وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ سئونگ هاک کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. 
 
 محسن نژاد در این مرحله مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان کشتی می‌گیرد.
 
فرنگی کار خوزستانی در رقابت‌های جهانی نقره‌ای شد 
 
 در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۲ بر یک مغلوب رفیق حسین اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید. 
 
 گفتنی است؛ در وزن ۶۰ کیلوگرم این رقابت ها، مهدی محسن نژاد، فرنگی کار خوزستانی و اهل شهرستان بهبهان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر الدار حافظ اف از آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
 
همچنین امین میرزاده در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رضا کایالپ قهرمان چندین دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید.
 
طلای جهانی رقابت‌های بلگراد بر گردن فرنگی کار خوزستانی در این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی مهدی محسن نژاد، دیگر فرنگی کار خوزستانی موفق شد با شکست حریف آمریکایی خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.   همچنین علیرضا مهمدی مدال نقره مسابقه‌های رده بندی و فینال ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان را از آن خود کرد.
 
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از