حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
الگوهای رفتاری در مراکز نگهداری ضروری است
بازدید از مؤسسه نگهداری کودکان بی‌سرپرست؛

الگوهای رفتاری در مراکز نگهداری ضروری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست باید به‌عنوان خانواده‌های این کودکان عمل کنند و برنامه‌های آن‌ها باید بر بازسازی اجتماعی و جامعه‌پذیری تمرکز داشته باشد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ امیر خلفیان شنبه در بازدید از مؤسسه نگهداری کودکان بی‌سرپرست در اهواز اظهار کرد: تقویت و توسعه آموزش‌های فرهنگی و تربیتی باهدف جامعه‌پذیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه مهم و مورد تأکید است.

 وی در این بازدید صمیمی ضمن صحبت با تعدادی از کودکان و شنیدن خواسته‌ها و تشویق و ترغیب آنان به کسب موفقیت‌های بیشتر افزود: از لحاظ اخلاقی، کرامت انسانی، شرعی و قانونی اقتضا می‌کند که به این کودکان کمک شود و با جدیت پیگیر موانع و مشکلات این کودکان خواهم بود.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: یاری نیازمندان و اهتمام به حل مشکلات آنان بر اساس آموزه‌های دینی، اخلاقی دارای پاداش معنوی و اجر اخروی است و نباید از آن دریغ شود.

 خلفیان در این بازدید خطاب به مسئولان مؤسسه بیان کرد: تلاش و فعالیت در این حوزه یک فضیلت و کار پر برکت و انسان‌دوستانه است که هدف از آن تربیت یک انسان خداشناس، مؤمن و تأثیرگذار در جامعه است.

 همزمان با میلاد باسعادت حضرت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و در راستای تحقق و صیانت از حقوق عامه، امیر خلفیان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان به همراه معاون خود، به‌منظور بررسی مشکلات و ارزیابی سطح کیفیت ارائه خدمات و پیگیری و رفع دغدغه‌های مطرح در این حوزه، از مؤسسه نگهداری کودکان بی‌سرپرست یا فاقد سرپرست مؤثر گلشن آل طاها اهواز که در آن کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست ۶ الی ۱۲ سال نگهداری می‌شوند بازدید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از