حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

بازسازی قدیمی ترین ورزشگاه اهواز

بازسازی قدیمی ترین ورزشگاه اهواز

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تغییرات چشمگیر ورزشگاه تختی اهواز در ۲ سال اخیر گفت: بازسازی این ورزشگاه با جدیت بیشتر درحال انجام است.

حمید بنی‌تمیم درگفتگو باخبرنگار رهیاب پیرامون وضعیت قدیمی ترین ورزشگاه اهواز اظهار کرد: ورزشگاه تختی اهواز با قدمتی بیش از ۵۰ سال یکی از مجموعه‌های قدیمی استان و کشور است که بازسازی هر چه بهتر این مجموعه ورزشی با هدف ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران و عموم مردم از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه طرح بهسازی و بازسازی ورزشگاه قدیمی تختی اهواز از ۲ سال پیش در دستور کار قرار دارد افزود: در گام نخست، طرح خاکبرداری و تعویض چمن زمین شماره یک ورزشگاه و به‌روزرسانی سیستم آبیاری به طور کامل انجام و چمن ورزشگاه احیا شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان احداث پیست پیاده‌روی دور ورزشگاه و نصب سیستم روشنایی، واگذاری زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی، تجهیز و بازسازی خانه تکواندو و سالن ووشو و نصب دوربین‌های مداربسته را از دیگر اقدامات انجام شده در طرح بازسازی ورزشگاه قدیمی تختی اهواز عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین کار تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، اورهال دکل‌های روشنایی و تجهیز رختکن‌ها و وی آی پی زمین شماره یک، تجهیز سیستم سرمایشی سالن‌های بسکتبال و هیأت ورزش‌های همگانی نیز انجام شده است.

 

بنی تمیم گفت: جانمایی و احداث فضای سبز در مجاورت یادمان شهدای گمنام، نصب آبسردکن در مجموعه، توسعه پارکینگ اداری و بازسازی و مرمت ساختمان‌های اداری از دیگر اقداماتی است که به زودی در ورزشگاه تختی اهواز انجام خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان را یکی از مهمترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در ۲ سال اخیر برشمرد و افزود: یکی از برنامه‌های ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوده و تاکنون در این راستا اقدامات نسبتا خوبی انجام داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه ورزش خوزستان نیازمند نگاه حمایتی مسئولان استان است گفت: بودجه ای که برای ورزش استان در نظر گرفته شده بسیار اندک است لذا انتظار داریم که شرکت‌ها و صنایع استان در بخش ورزش قهرمانی و همگانی پای کار بیایند.

 

بنی تمیم گفت: در ابتدای ورودم به استان حدود ۷۰۰ پروژه نیمه کاره وجود داشت که خیلی از آنها نیمه‌کاره رها شده بود لذا تصمیم گرفتیم که ابتدا پروژه‌های موجود در مناطق محروم، استخرها و خوابگاه‌های نیمه‌کاره و پروژه‌هایی که با هزینه کمتر به بهره‌برداری می‌رسند را به سرانجام برسانیم.

 

وی در پایان گفت: در سال جاری شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران استان در میادین مختلف هستیم که امیدوارم همین روند با جدیت بیشتری دنبال شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از