حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
با شهدا؛

با ظهور مهدی«ع» عدل فراگیر خواهد شد

با ظهور مهدی«ع» عدل فراگیر خواهد شد

شهید ایرج تاجوند در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: حضرت علی «ع» اولین امام و مهدی موعود «ع» آخرین آن‌ها است. به امید آن روز که با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد کند و ظالمان را نابود گرداند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید ایرج تاجوند در سوم شهریور ۱۳۴۳، در شهرستان گتوند دیده به جهان گشود. پدرش حیات، کشاورزی می‌کرد و مادرش زینب نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته تربیت‌معلم درس خواند. معلم بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم اسفند ۱۳۶۶، در خرمال عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید ایرج تاجوند:

شهادت می‌دهم به جز خدای یکتا خدایی وجود ندارد و حضرت محمد صلی‌الله علیه واله، آخرین پیامبری است که به رسالت برگزیده شده است و این که حضرت علی علیه‌السلام اولین امام و مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف آخرین آن‌ها است که در غیبت کبری به سر می‌برد و به امید آن روز که با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد کند و ظالمان را نابود گرداند.

امروز اسلام عزیزتر از شماها است و مگر می‌شود که اسلام به حضور ما در جبهه‌ها بی‌نیاز باشد و من در آغوش گرم خانواده باشم. حرام است آن شب که رزمندگان اسلام در زیر رگبار گلوله‌ها و توپ و خمپاره باشند و ما در خواب نار آرمیده باشیم. آن شب که امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در جبهه‌ها باشد و ما در خواب و آن وقت خود را از اصحاب و لشکریان او به شمار آوریم و ادعای مسلمانی و سربازی امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف را داشته باشیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از