حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
سرپرست آموزش‌وپرورش خوزستان مطرح کرد:

برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام و مطمئن

برگزاری امتحانات نهایی در فضایی آرام و مطمئن

سرپرست اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی در فضای رقابتی سالم برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد نتایج خوب امتحانات و ارتقای کیفی نمرات دانش‌آموزان باشیم.

عبدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: امتحانات امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم با ۱۴۰ هزار دانش‌آموز در استان خوزستان در ۵۲۰ حوزه برگزار می‌شود. 

وی افزود: امتحانات نهایی برای دانش‌آموزان سوابق تحصیلی ایجاد می‌کند و باتوجه‌به تأثیری که در جایگاه و رتبه مدرسه دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست آموزش‌وپرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه سؤالات امتحانات مفهومی و بر اساس متن کتاب درسی طراحی شده‌اند، گفت: این‌گونه برگزارشدن امتحانات نهایی تحول بزرگی در نظام آموزش‌وپرورش دارد و دانش‌آموزانی که به‌خوبی مطالعه کرده باشند، در آزمون موفق می‌شوند.

حبیبی با بیان اینکه این طرح برای اولین‌بار است که در کشور برگزار می‌شود، بیان کرد: ایجاد اشکال در سامانه طبیعی است و به‌زودی حل خواهد شد و همه دانش‌آموزان می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه اول خردادماه اولین امتحان نهایی در سه پایه برگزار خواهد شد. عنوان کرد: از والدین تقاضا می‌شود دانش‌آموزان در فضایی بدون استرس و نگرانی درس بخوانند.

سرپرست آموزش‌وپرورش استان خوزستان اظهار داشت: امتحانات نهایی در فضای رقابتی سالم برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد نتایج خوب امتحانات و ارتقای کیفی نمرات دانش‌آموزان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از