حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در اهواز

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در اهواز

در آستانه هفته دفاع مقدس نمایشگاهی، جنب آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد و در این برنامه مجموعه‌های متفاوتی گردهم آمده و فضایی مفرح و فرهنگی را برای شهروندان رقم خواهند زد.

حجت الاسلام سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)- شرق اهواز در گفتگو با خبرنگار رهیاب،ضمن عرض تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس خدمت خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، بسیجیان و فردِ فرد ملت غیور ایران،  به خصوص خوزستان قهرمان در رابطه با نمایشگاه هفته دفاع مقدس نکاتی را اظهار کرد.

وی افزود: دراین نمایشگاهی که جنب آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی راه اندازی شد مجموعه‌های متفاوتی گردهم آمده تا فضایی مفرح و فرهنگی را برای شهروندان ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاوت امام علی(ع) گفت: این نمایشگاه در ابتدای هفته دفاع مقدس(۳۱ شهریور) آغاز و به مدت یک هفته در بارگاه ملکوتی علی بن مهزیار اهوازی از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پذیرای همشهریان عزیز خواهد بود.

وی بیان کرد: یک قسمت از این نمایشگاه با موضوع رویداد دستاوردهای پایگاه‌های منتخب ناحیه مقاوت بسیج امام علی(ع) اهواز است که مجموعه ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج، عملکردهای خود را در یک سال گذشته به نمایش گذاشته و از این مجموعه دو پایگاه به عنوان منتخبین استان خوزستان، انتخاب شده و در جشنواره کشوری شرکت خواهند کرد.

میرعلایی مهم‌ترین نکته در نمایشگاه اسوه را حضور نخبگان پایگاه‌ها، فعالین فضای پرورشی در سطح مدارس و... دانست و گفت: ان‌شاءالله که بتوانیم به نحوه احسنت از ابتکارات،خلاقیت‌ها و اقدامات اثربخشی که در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح محلات و اقشار و ادارات انجام شده، الگو برداری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت شرق اهواز، عنوان کرد: در کنار نمایشگاه اسوه، غرفه‌های متعدد دیگری من جمله غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و کتاب، عفاف و حجاب و نوشت افزار ایرانی با تخفیفات ویژه، حس خوب، شادمان‌های کودکانه، ایستگا‌های صلواتی،ورزشی، سیاه چادر عشایر عرب و بختیاری و... غرفه دستاوردهای نظامی دفاعی که از پهپاد‌های مختلفی که اقدامات دفاعی امنيتي انجام می‌دهند، خودرو‌ها و سلاح‌هایی که آخرین دستاوردهای نظامی هستند به نمایش گذاشته می‌شود.

در کنار نمایشگاه‌ و غرفه‌های متفاوت، ویژه برنامه  شهادت امام حسن عسکری(ع) و سالروز امامت امام زمان(عج) را خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شرق اهواز از تمامی همشهریان عزیز دعوت به حضور در مجموعه نمایشگاه دفاع مقدس کرد و گفت: خانواده‌ها با حضور در این بارگاه معنوی فضای مفرح و فرهنگی را تجربه کرده و از ابتکارات و خلاقیت‌ها و غرفه‌های متفاوتی که در مجموعه است بهره‌مند می‌شوند‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از