حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

برگزاری همایش "نه به تیراندازی" در شهرستان رامشیر

برگزاری همایش

همایش بزرگ نه به تیراندازی با حضور مسئولان استان خوزستان و سادات، شیوخ ، سران عشایر و معتمدین و سایر اقشار مردم شهرستان رامشیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رهیاب از رامشیر صبح امروز همایش بزرگ نه به تیراندازی با حضور مسئولان استان خوزستان و شهرستان رامشیر، سادات، شیوخ ، سران عشایر و معتمدین و سایر اقشار مردم در تالار رضوان این شهرستان برگزار شد.

 

طی این مراسم مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با حضور در جمع سران و معتمدان عشایر و ایل شهرستان رامشیر که به مناسبت تجلیل از خانوادت شاعر کشته شده در رسم غلط تیراندازی در یکی از مراسمات عزا برگزار شده بود، اظهار کرد: به فرموده امام راحل عشایر ذخایر انقلاب هستند؛ لذا وجود عشایر، طوایف و ایل در این استان  یک نعمت است و این را شماها در بحران های متعدد خوزستان ثابت کرده اید.



سرهنگ معاد موسوی گفت: دروازه تشیع از کجاست، دشمن از کجا می‌خواست حمله کند اما نتوانست پس این موارد ثابت کردند که عشایر و طوایف در مرزها یک نعمت هستند.



سرهنگ موسوی با اشاره به تلاش‌های دشمن و برنامه‌ریزی‌های متعدد آنان در راستای ایجاد ناامنی در خوزستان گفت : دشمن با در اختیار گذاشتن سلاح در بین جوانان و عشایر خوزستان خواهان ایجاد ناامنی  و زیر سوال بردن نقش پررنگ عشایر و طوایف خوزستان است.

 

 همچنین در پایان همایش از خانواده حیدری به دلیل عدم تیراندازی در مراسم تشیع این شاعر تقدیر بعمل آمد.


پایان پیام/

برگزاری همایش
برگزاری همایش
برگزاری همایش
برگزاری همایش

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از