حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
معاون فرهنگی‌اجتماعی اوقاف خوزستان مطرح کرد:

بقاع متبرکه خوزستان سیاه‌پوش شدند

بقاع متبرکه خوزستان سیاه‌پوش شدند

معاون فرهنگی‌اجتماعی اداره‌کل اوقاف خوزستان گفت: در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه حرم مطهر علی‌ابن مهزیار اهوازی و سایر بقاع متبرکه استان خوزستان سیاه‌پوش شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فائز فائزی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: شهادت رئیس‌جمهور خدمتگزار و مردمی و همراهان ایشان در حادثه بالگرد، ملت ایران اسلامی را عزادار کرد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی با خدمات ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یاد کرده بود وفادارانه عمل کرد و در شب ولادت امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

معاون فرهنگی‌اجتماعی اداره‌کل اوقاف خوزستان گفت: دشمنان بدانند که با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی ایجاد نخواهد شد، چرا که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند، و خداوند نگهدار این ملت و مظلومان جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فائزی بیان کرد: امشب به همین مناسبت در امامزادگان و بقاع شاخص شهرستان‌ها مراسم عزاداری و سخنرانی است.

وی با بیان اینکه تمام بقاع سیاه‌پوش شدند، عنوان کرد: امروز مراسم عزاداری عمومی ساعت پنج بعدازظهر در مصلی امام خمینی (ره) اهواز برگزار می‌شود. 

وی در پایان از عموم مردم دین‌دار و ولایت‌مدار این شهرستان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از