حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
فرماندار اندیمشک مطرح کرد:

بهره‌برداری ۱۲ طرح ورزشی در اندیمشک

بهره‌برداری ۱۲ طرح ورزشی در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: طی دوماهه نخست امسال ۱۲ طرح ورزشی در اندیمشک به بهره‌برداری رسیده که یک رکورد کم‌سابقه در تاریخ ورزش این شهرستان است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ یوسف زمانی اصل روز سه‌شنبه در نشست شورای ورزش اندیمشک در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی و وجود قهرمانان ملی و بین‌المللی در این شهرستان اظهار کرد: سرانه ورزشی اندیمشک قابل‌قبول است و روند افزایش این سرانه بی‌وقفه ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه دولت و مجلس توجه ویژه‌ای به ساختار ورزشی شهرستان اندیمشک داشته‌اند، افزود: طی دوماهه نخست امسال ۱۲ طرح ورزشی در اندیمشک به بهره‌برداری رسیده که یک رکورد کم‌سابقه در تاریخ ورزش این شهرستان است.

 فرماندار اندیمشک با بیان اینکه تکمیل طرح‌های ورزشی شهرستان به‌ویژه خانه کشتی اندیمشک به‌عنوان اولویت در حال پیگیری است، گفت: توزیع سرانه‌های ورزشی در این شهرستان با نگاه عدالت‌محور انجام شده تا تمام مناطق شهری و روستایی به‌صورت عادلانه از این زیرساخت‌ها بهره‌مند باشند.

 وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی از جمله اولویت‌های این شهرستان است که بهره‌برداری از چندین زمین چمن مصنوعی و طبیعی طی ماه‌های اخیر نشان از این اهتمام جدی است که با تکمیل طرح‌های در دست احداث، سرانه ورزشی مناطق روستایی اندیمشک نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 زمانی اصل فعالیت ورزشی را یکی از بهترین برنامه‌ها برای پرکردن اوقات فراغت دانست و بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های مطلوب در تمام مناطق شهرستان، زمینه لازم برای فعالیت ورزشی کودکان، نوجوانان و جوانان در اندیمشک مهیا است که تشویق برای فعالیت‌های ورزشی نیاز به کار فرهنگی و رسانه‌ای دارد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از