حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
مدیرکل آموزش‌ و پرورش خوزستان مطرح کرد:

تشریح ویژه‌برنامه‌های روز معلم

تشریح  ویژه‌برنامه‌های روز معلم

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خوزستان گفت: به‌منظور تقدیر از معلمان توانمند، تلاشگر و جلوه‌های ویژه استان برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

عبدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم، اظهار کرد: در این هفته به‌منظور تقدیر از معلمان توانمند، تلاشگر و جلوه‌های ویژه استان برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ابتدا زنگ سپاس از معلم در تمام مدارس استان به صدا در خواهد آمد و پس از آن با حضور در گلزار شهدای هر شهرستان ضمن ادای احترام به مقام والای آنان، از معلمان جامعه تجلیل خواهد شد. 

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم «شبی با معلم» گفت: در این مراسم که در یکی از بوستان‌های شهر برگزار خواهد شد، ۱۱۰ غرفه با پیوست‌های فرهنگی عفاف و حجاب، قرآن و عترت، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و غرفه‌های متنوع دیگر تدارک دیده شده است که همکاران عزیز همراه با خانواده‌هایشان حضور پیدا خواهند کرد و از آن‌ها تقدیر و تشکر خواهیم کرد.

حبیبی عنوان کرد: در مجموعه معلمان استان خوزستان ۱۴ معلم نمونه در سطح استان و یک معلم نمونه کشوری داریم که طی مراسمی در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه با حضور معاون وزیر از این معلمان، معلمان ایثارگری که در زمینه جلوه‌های ویژه معلمی مقام کسب کردند و معلمانی که در طرح بازماندگان از تحصیل تلاش کردند تا دانش‌آموزانی را که از فضای درس و آموزش دور مانده بودند را به مسیر کسب علم و دانش هدایت کنند تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: به‌منظور آگاهی و آشنایی مردم با معلمان نمونه استان تلاش شده تا با نصب پلاکاردهایی در سطح شهر به معرفی این تلاشگران عرصه علم و دانش بپردازیم.

حبیبی اظهار داشت: استان خوزستان در زمینه ارزیابی آموزشی وضعیت خوبی ندارد و باید سعی شود تا با طرح جهش در فضای مجازی، جمع‌بندی و اقدامات میدانی بتوانیم رتبه استان را تغییر دهیم و به سطح بالاتری ارتقا دهیم .

وی با اشاره به اینکه امسال برای دومین بار طرح جهش اجرا خواهد شد: با وجود تلاش‌های بسیار همکاران و ورود میدانی آنها در سطح مدارس و دغدغه‌مندی تمام معاونت‌ها امیدواریم که تغییرات خوبی در رتبه آموزشی استان رخ دهد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خوزستان گفت: آموزش یک طرح زودبازده نیست فرآیندی است که به زمان نیاز دارد امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استان خوزستان امسال و سال‌های آینده در زمینه ارتقای سطح علمی مسیر روبه‌رشدی را طی کند.
 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از