حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان مطرح کرد:

تحول طرح فاضلاب در شهرستان کارون

تحول طرح فاضلاب در شهرستان کارون

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مسائل آب و فاضلاب شهرستان کارون در اولویت‌ عمرانی است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد خانچی در جلسه شورای اداری کارون با بیان اینکه طرح جامع فاضلاب در شهرستان کارون با تلاش دولت سیزدهم به پیشرفت بیش از ۵۰ درصد رسیده است، اظهار کرد: این طرح از اولویت‌های عمرانی شهرستان بوده و تلاش می‌کنیم امسال، عمده جبهه‌های کاری طرح جامع فاضلاب کارون تکمیل شوند.

 وی افزود: اکنون در اکثر نقاط این شهرستان طرح‌های عمرانی خوبی انجام و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده که نویدبخش روزهای خوبی برای مردم این منطقه است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان به اهمیت و جایگاه شهرستان کارون نزد مدیران کشوری و استانی اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان کارون در دولت سیزدهم با نگاه ویژه مسئولان در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و در سال گذشته شاهد رشد چشمگیر پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان بودیم.

خانچی بیان کرد: پارسال بیش از ۶۰ طرح عمرانی در سطح این شهرستان به بهره‌برداری رسید که امیدواریم در سال جدید شاهد افتتاح طرح‌های بیشتری باشیم.

وی مسائل آب و فاضلاب در این شهرستان را از اولویت‌های عمرانی این شهرستان عنوان کرد.

 خانچی با اشاره به حضور شرکت‌ها و صنایع در شهرستان کارون گفت: حضور صنایع و شرکت‌های مختلف، یکی از مزیت‌های این شهرستان بوده که باید از ظرفیت و پتانسیل‌های آنها در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان کارون استفاده کرد.

 شهرستان کارون یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است که مرکز آن کوت عبدالله است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از