حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

تشدید گشت مشترک بازرسی و نظارت در ایذه

تشدید گشت مشترک بازرسی و نظارت در ایذه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه گفت: در این طرح بازرسان به‌صورت مستقل یا در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب» به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی؛ نوید احمدی اظهار کرد: این طرح در قالب گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی و باهدف مقابله با هرگونه تخلف احتمالی، جلوگیری از کم‌فروشی، گران‌فروشی و افزایش قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و نوروزی اجرایی شده است.

 وی افزود: در این طرح بازرسان به‌صورت مستقل یا در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه گفت: در مدت‌زمان اجرای این طرح در حوزه خدمات نیز از سالن‌های غذاخوری، غذاخوری‌های بین‌شهری، عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و خدمات ازاین‌دست نیز مورد بازرسی و نظارت قرار خواهد گرفت.

 احمدی بیان کرد: علاوه بر بازرسی‌هایی که در این ایام بر بازار انجام می‌شود شهروندان نیز می‌توانند شکایات و مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا بازرسان برای بررسی آن هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از