حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

تمام سال همچون رمضان بندگی کنیم

تمام سال همچون رمضان بندگی کنیم

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: نتیجه روزه‌داری تقوا و بندگی است و این طاعت و اطاعت باید در تمام طول سال استمرار داشته باشد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز چهارشنبه «۲۲ فروردین‌ماه» در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) دغدغه معیشت مردم را دارند و همین امر سبب نام‌گذاری شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم شد.

وی افزود: مردم در کنار مسئولین و مسئولین همگام با مردم باید اهتمام لازم برای تحقق شعار سال را داشته باشند و این امر به یک برنامه‌ریزی مدون نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر مسئله حجاب گفت: حجاب یک تکلیف الهی است و از ضروریات دین است و نباید نادیده گرفته شود. اگر رها شود آسیب زیادی برای جامعه و خانواده به دنبال خواهد داشت. پس بر همگان واجب است تا به کمک دو فریضه مهم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تلاش کنیم تا عمل به این وظیفه الهی محقق شود.

موسوی‌فرد بیان کرد: مساجد در ماه رمضان بسیار فعال بودند و برنامه‌های اقامه نماز و قرائت قرآن در این ماه به‌صورت ویژه و باشکوه برگزار شد همین فعالیت‌ها باید در طول سال نیز استمرار داشته باشد. اگر مساجد فعال باشند بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهند شد.

وی با اشاره به پایان ماه عبادت و بندگی خداوند عنوان کرد: ماه رمضان تمرین عبادت برای مسلمانان بود. همین طاعت و بندگی در تمام ماه‌های سال باید همراه انسان باشد و انسان همواره مراقب اعمال خود در پیشگاه خداوند متعال باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: همان‌طور که شیطان برای گمراهی انسان‌ها با برنامه‌ریزی پیش می‌رود، انسان‌های مؤمن و باتقوا نیز برای مصون ماندن از وسوسه شیطان باید برنامه‌ریزی عبادی داشته باشند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از