حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
یادداشت؛

جریان تحریف و شهید قدس

جریان تحریف و شهید قدس

جریان تحریف این بار به سراغ شهید قدس آمده، از امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسیده‌اند به تحریف محبوب‌ترین فرمانده نظامی منطقه و جهان.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ دکتر صادق شاهوار پور کارشناس روابط بین‌الملل در یادداشتی نوشت: جریان تحریف این بار به سراغ شهید قدس آمده، از امام و دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسیده‌اند به تحریف محبوب‌ترین فرمانده نظامی منطقه و جهان!

هنوز پنجمین سالگرد شهادت ستون خیمه مقاومت سپری نشده که می‌گویند موی دماغ آمریکا بود و برای غزه و سوریه شهید شد!

مگر یادتان رفته تکفیری‌های داعش تا ۷۰ کیلومتری مرز ایران در خانقین پیشروی کردند و عملیات های تروریستی متعددی در شهرهای ایران داشتند!

فراموش کرده‌اید که سناریوی آمریکایی - صهیونیستی خاورمیانه جدید با تجزیه عراق و سوریه توسط تروریست‌های تکفیری آغاز شد و در ادامه بنا بود ایران و سایر کشورهای منطقه تجزیه و چندپاره شوند تا امنیت اسرائیل تضمین شود، 

چه کسی این نقشه خطرناک چند صد میلیارددلاری آمریکا را در منطقه به بن‌بست کشاند.

برای چه سیدالشهدا مقاومت شب و روز خود را در خط مقدم درگیری با تکفیری‌ها سپری کرد و در غربت به شهادت رسید؟

اصلاً پایان داعش و دورکردن گروه‌های تروریستی از مرزهای ایران با چه انگیزه‌ای بود؟ برای امنیت کدام ملت بود؟

جز برای ایران؟ جز برای امنیت و آرامش تک‌تک ایرانی‌هایی که او گفته بود فدای آن‌ها می‌شود.

چقدر ناسپاسی است که هنوز چند سال از شهادت مظلومانه او توسط پست‌ترین انسان‌نماهای کره زمین می‌گذرد بگوییم؛ چون موی دماغ آمریکا بود شهید شد!

اگر نبود راهبرد مقاومتی شهید قدس در دهه ۹۰ دولتی از ۶ هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر با تجهیز و پشتیبانی تروریست‌ها به همه سرزمین‌های اسلامی حمله می‌کرد و امروز ایران و خاورمیانه دیگری داشتیم .

حتی اگر قدردان او نیستیم تاریخ را تحریف نکنیم و روایت ترامپ از شهادت او را با زبان دیگری به افکار عمومی پمپ‌زنی نکنیم.

پی‌نوشت:

در همین زمینه متأسفانه خلأ روایت و تبیین علمی ابعاد مختلف راهبرد مقاومتی ایران و منافع آن برای ملت را داریم، امیدوارم با عنایت اهل‌البیت (ع) و به‌شرط حیات بتوانم به‌زودی با پایان تألیف کتابی با همین موضوع به سهم خودم گوشه‌ای از این خلأ را مرتفع نمایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از