حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری مطرح کرد:

حضور ۳هزار زائر خوزستانی در حج امسال

حضور ۳هزار زائر خوزستانی در حج امسال

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: از مجموع ۳ هزار و ۵۰۹ زائر خوزستانی یک هزار و ۷۲۳ نفر مرد و یک هزار و ۷۸۶ نفر خانم هستند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در گفتگو رسانه‌ای اظهار کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۹ نفر زائر و ۱۰۷ نفر عوامل اجرایی هستند.

 وی افزود: از مجموع ۳ هزار و ۵۰۹ زائر خوزستانی یک هزار و ۷۲۳ نفر مرد و یک هزار و ۷۸۶ نفر خانم هستند.

 مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان ادامه داد: پروازهای زائران خوزستانی سرزمین وحی روز جمعه ۲۸ اردیبهشت «فردا» از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی به مقصد مدینه منوره آغاز می‌شود.

اعزام حجاج خوزستانی در قالب ۱۵ پرواز 

 حسن‌زاده گفت: حجاج خوزستانی در قالب ۱۵ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

 وی بیان کرد: پروازهای زائران سرزمین تا دوم خردادماه ادامه دارد.

 وحدت و همدلی مسلمانان در حج

 مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: پیام و شعار حج امسال حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده افزود: در سرزمین وحی مسلمانان در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارند و با هم اعمال حج را انجام می‌دهند و با خدای خود رازونیاز و مناجات می‌کند و حج شاهد وحدت، همدلی و اتحاد مسلمانان هستیم.

 وی ادامه داد: حجاج خوزستانی که به سرزمین وحی اعزام می‌شوند در گفتگو با دیگر مسلمانان مظلومیت مردم غزه و فلسطین را بیان کنند.

 مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حج یک حرکت عبادی و سیاسی است تأکید کرد: در حج مسلمانان از دشمنان و مشرکین اعلام برائت می‌کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از