حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان:

خدمت بی‌منت از وظایف ذاتی سپاه است

خدمت بی‌منت از وظایف ذاتی سپاه است

جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: خدمات ارزنده سپاه با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بی‌وقفه ادامه دارد و امید می‌رود در شهرستان صیدون نیز مجموعه سپاه و بسیج برای خدمت بی‌منت به مردم عزم جدی داشته باشند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار مسعود فلاحی امروز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه شهرستان صیدون با اشاره به اهمیت این نهاد انقلابی در کشور برای حفاظت از این نظام اسلامی و خدمت و مردم، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انقلاب تاکنون خدمات ارزنده‌ای را در بخش‌های مختلف بخصوص در زمینه محرومیت‌زدایی در سطح کشور و بخصوص استان خوزستان ارائه داده است.

 وی افزود: خدمت بی‌منت از وظایف ذاتی سپاه است و در شهرستان‌های باغملک و صیدون نیز خدمات چشمگیری توسط نیروهای بسیج و سپاه و به‌خصوص گروه‌های جهادی ارائه شده که قابل‌تقدیر است.

 جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: شهرستان صیدون نیز همواره پشتوانه نظام و انقلاب بوده و مردم این شهرستان ولایت‌مدار و انقلابی در تمامی عرصه‌های مهم، وفادار نظام بوده و هستند.

 فلاحی مستقل شدن سپاه صیدون را یک ظرفیت مناسب برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم برشمرد و بیان کرد: امید است فرمانده جدید سپاه این منطقه با استفاده از ظرفیت‌های خوب بسیجیان و گروه‌های جهادی پشتوانه‌ای برای مردم شریف صیدون باشند.

وی ادامه داد: وجود سپاه به پشتوانه مردم و دعای خیر مادران شهدای گران‌قدر است و راهبرد اصلی این نهاد انقلابی، استکبارستیزی و دفاع از مظلوم در برابر خصم دشمنان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از