حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
نماینده مردم خوزستان مطرح کرد:

خدمت خط سرخ شهادت را می‌طلبد

خدمت خط سرخ شهادت را می‌طلبد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: خداوند به همه ما توفیق دهد تا همواره خط سرخ شهادت را پاس بداریم و در مسیر خدمت به مردم، همچون آن شهید بزرگوار خدمت، بااخلاص تمام، انجام‌وظیفه نمائیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین رفیعی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: شهادت سیدالشهدا خدمت رئیس‌جمهور محبوب کشورمان، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان عزیز ایشان موجب تألم و تأثر فراوان ملت ایران شد.

 وی افزود: آیت‌الله رئیسی معتقد بود ما برای اجرای عدالت به شاخص نیاز داریم و شاخص عدالت علی ابن موسی‌الرضا (ع) است و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که امام رضا (ع) می‌پسندد.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مهر خادمی خود را از امام رضا (ع) هدیه گرفت، گفت: هنگامی شهادت قسمت مؤمنان می‌شود که در اوج خدمت به مردم باشند آیت‌الله رئیسی چهار دهه خدمت را در کارنامه اعمال خود داشتند و خود را خادم می‌دانست و مردم نیز از رفتار و گفتار ایشان مصداق خادمی را مشاهده می‌کردند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی پس از گذشت چهار دهه، مکتب رجایی‌ها و پیروان راه او را احیا کردند و با تلاش و خود در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

 وی عنوان کرد: خداوند به همه ما توفیق دهد تا همواره خط سرخ شهادت را پاس بداریم و در مسیر خدمت به مردم، همچون آن شهید بزرگوار خدمت، بااخلاص تمام، انجام‌وظیفه نمائیم.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته روزهای تلخ بسیاری دیده؛ اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم. بدون تردید این مصیبت بزرگ را نیز با تکریم به‌یادماندنی شهدای گران‌قدر توسط مردم عزیز و تقویت انسجام اجتماعی طی خواهیم کرد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از