حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول:

دستاوردهای جدید نیروی هوایی به نمایش گذاشته شد

دستاوردهای جدید نیروی هوایی به نمایش گذاشته شد

در بیست‌ و دومین نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول تعدادی از آخرین دستاوردهای دفاعی ارتش در بخش هوایی، موشکی و پهپادی در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ امیر سرتیپ دوم ستاد جواد ولدی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول که از دوازدهم اسفندماه در این پایگاه آغاز شده تا ۲۲ اسفندماه جاری در دو نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سابقه ۲۲ ساله دارد، افزود: نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول شامل غرفه تجهیزات هوایی، نظامی، موشکی، پهپادی و همچنین غرفه‌های فرهنگی و هنری است و در حاشیه آن جنگنده‌های شکاری نیروی هوایی به انجام پرواز نمایشی می‌پردازند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با اشاره به رونمایی از پهپادها و دستاوردهای جدید نیروی هوایی، آن را از جمله تفاوت‌های این نمایشگاه با دوره‌های گذشته دانست و گفت: این نمایشگاه هم اکنون در حوزه‌های توانمندی و تجهیزات نیروی هوایی، پرواز جنگنده‌ها بر فراز نمایشگاه، بازآماد و تعمیرات هواپیما و همچنین بخش فرهنگی در حال برگزاری است و با استقبال هم وطنان از سراسر کشور مواجه شده است.

وی آشنایی عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با توان نظامی و آمادگی رزم نیروی هوایی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و ادامه داد: آشنایی با توان عملیاتی و تجهیزاتی نیروهای مسلح موجب امید و برای نسل‌های جدید غرورآفرین است تا بدانند برای بالا نگهداشتن پرچم مقدس این کشور چه تلاش‌ها و جانفشانی‌هایی انجام شده است.

امیر ولدی با اشاره به نقش ممتاز پایگاه چهارم شکاری دزفول در دوران دفاع مقدس گفت: راویان دفاع مقدس در این نمایشگاه ضمن تشریح نقش و جایگاه خلبانان و کارکنان پایگاه چهارم شکاری دزفول در دوران جنگ تحمیلی، دستاوردها و توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را برای بازدید کنندگان تشریح می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از