حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
در حمایت از مردم مظلوم غزه؛

دعوت استاندار خوزستان از مردم اهواز

دعوت استاندار خوزستان از مردم اهواز

حسینی‌محراب گفت: در راستای انجام وظیفه انسانی و دینی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه از همه شهروندان دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی و تجمع بزرگ مردم اهواز که فردا سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

علی‌اکبر حسینی محراب با دعوت مردم اهواز به حضور در راهپیمایی فردا سوم آبان ماه در حمایت از مردم مظلوم غزه با بیان این که امروز یک قیام مردمی در سطح جهانی علیه ظلم رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است، گفت: امت مسلمان به صورت ویژه علیه این ظلم و جنایت قیام کرده است.

 

وی با تشریح ابعاد مختلف عملیات طوفان‌الاقصی و دستاورد‌های آن، اظهار کرد: اسرائیل تاکنون چنین ضربه‌ای نخورده بود. امروز صهیونیست‌ها با جنایت‌های وحشیانه به دنبال جبران شکست سنگین خود هستند و در غزه شاهد اوج مقاومت اسرائیل هستیم.

 

حسینی محراب ادامه داد: صهیونیست‌ها و حامیان مدعی حقوق بشر آن، با زیر پا گذاشتن تمام معیار‌های انسانی در حال جنایت علیه بشریت هستند. تمام سران کشور‌های غربی برای دفاع از این جنایات به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند و وقیحانه اعلام حمایت می‌کنند.

 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: مردم فلسطین این روز‌ها هیچ سرپناهی ندارند و همه در تیررس رژیم وحشی صهیونیستی هستند. حمله و جنایت در مدارس، مساجد و کلیسا‌ها نشان دهنده اوج توحش و ددمنش رژیم صهیونیستی است.

 

وی تأکید کرد: امروز یک قیام مردمی در سطح جهانی علیه ظلم رژیم صهیونیستی در حال شکل‌گیری است و امت مسلمان به صورت ویژه علیه این ظلم و جنایت قیام کرده است. البته متأسفانه برخی از سران کشور‌های اسلامی همراهی لازم را با ملت مسلمان ندارند.

 

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از