حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
فیلم دعوت خوزستانی‌‌ برای حضور در اجتماع سراسری؛

فریادی بلند بر سر غاصبان رژیم کودک‌کش

لازم است همه وجدان‌های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک‌کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دهند.

به گزارش«رهیاب»؛ این ایّام، سرزمین فلسطین و مردم مسلمان بی‌پناه غزّه، آماج گلوله‌های کینه‌ نابخردانی است که حرمت انسانیّت و وجدان را لگدمال چکمه‌های ظلم و بیداد ساخته و با حملات وحشیانه خود، کودکان، زنان، دانش‌آموزان و مجروحان بیمارستان‌ها را قتل‌عام می‌کنند تا به خیال خام خود، پاره‌تن اسلام و سرزمین پیامبران و قبله‌گاه مسلمانان را به یوغ مطامع شیطانی صهیونیسم درآورند. بی‌شکّ، این نژادپرستان بی‌هویّت، بیماردلانی هستند که تحقّق آمال و آرزوهایشان را در زورگویی و نسل‌کشی و آوارگی ملّت فلسطین جستجو می‌کنند.

لیکن دیگر سکوت جایز نیست و لازم است همه وجدان‌های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دهند.

از این رو تجمع‌گسترده آحاد مردم بصیر خوزستان در حمایت از کودکان‌ مظلوم غزه در روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه از ساعت۹صبح با عنوان«حمایت از کودکان مظلوم غزه» در شهرهای این استان برگزار می‌شود.

زنان ولایتمدار خوزستانی از مردم فهیم و قهرمان مناطق مختلف استان دعوت بعمل آوردند تا همراه و همزبان با سایر اقشار جامعه در سراسر کشور بار دیگر با حضوری گسترده در تجمع، حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین و به‌ ویژه کودکان غزه اعلام کنند.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از