حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

روز قدس حمایت از فلسطین را ماندگار کرد

روز قدس حمایت از فلسطین را ماندگار کرد

روز جهانی قدس فریاد واحد مسلمانان در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده غزه و ابراز خشم و انزجار علیه استکبار جهانی است.

محمد کعب عمیر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون اهمیت و جایگاه روز قدس اظهار کرد: مسئله فلسطین از لحاظ منطقه‌ای و جهانی یکی از مهم‌ترین مسائل روز دنیاست و سال‌هاست در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ملت‌های مسلمان متحد و یکپارچه اعلام می‌کنند که هرگز مظلومیت ملت فلسطین را از یاد نخواهند برد.

وی غزه را نماد مظلومیت و اقتدار دانست و افزود: با وجود اینکه این روزها جنایات گستاخانه و در عین رذالت و قساوت در فلسطین مشاهده می‌شود؛ اما رزمندگان فلسطین انگیزه، آرمان و توان خود را در طوفان‌الاقصی حفظ کرده‌اند و ضربات سنگین و شکست‌های بزرگی بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرده‌اند.

نماینده مجلس شهرستان شوش، با اشاره به حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران نظامی کشورمان گفت: این تجاوز تروریستی نشان‌دهنده انفعال و درماندگی رژیم صهیونیستی برای خروج از باتلاق پیچیده غزه با گسترده کردن میدان جنایت است. اما هر لحظه بیشتر در آن فرو می‌رود و جمهوری اسلامی ایران این جنایت را از یاد نخواهد برد و قطعاً پاسخ سخت و دندان‌شکنی به آنان خواهد داد.

کعب عمیر با بیان اینکه حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین که سال‌ها اشغالگری و جنایت را تحمل کرده‌اند، نه تنها جنبه اسلامی بلکه انسانی دارد، ادامه داد: از مردم بیدار و همیشه در صحنه شوش دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، همراه و هم‌زبان با امت‌های اسلامی جهان، حقانیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی گفت: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد پیروزی مظلومان غزه و آزادی قدس شریف و خشکیده شدن ریشه استکبار جهانی باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از