حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با «رهیاب»:

تدابیر امام منجر به واقعیت می‌شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: طبق بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امام راحل نسبت به مسائل روز دنیا نگاه نافذی داشتند که منجر به واقعیت می‌شدند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین خالد مجدم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: سالروز جان‌گداز رحلت امام راحل را خدمت مردم شریف خوزستان تسلیت عرض می‌کنم، سخنان مقام معظم رهبری همیشه بی‌نظیر بودند امروز هم مثل همیشه سخنانی پر از امید و معنا را نقل کردند.

 وی افزود: اگر بخواهیم سخنان و بیانات مقام معظم رهبری را در سی و پنجمین سالگرد ارتحال اما خمینی (ره) دسته‌بندی کنیم حول سه محور بود محور اول موضوع فلسطین محور دوم شهدای خدمت به همراه خدماتی که ارائه دادند و محور سوم هم انتخابات پیش‌رو برای رئیس‌جمهور جدید بود.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان بیان کرد: نکته‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه ای در مورد فلسطین بیان کردند یک قسمت برمی‌گردد به آن نگاه نافذ امام خمینی (ره) ایشان با یک اشاره‌ای به فروپاشی شوروی و دنیای کمونیست که در آن زمان امام راحل نکاتی را متذکر شدند و به واقعیت منجر شد حال هم مقام معظم رهبری نکاتی را درمورد فلسطین متذکر می‌شوند که یقیناً منجر به واقعیت می‌شود.

 مجدم گفت: یکی از آن تدابیری که امام راحل در مورد فلسطین بیان کردند مسئله میز مذاکره بود که در آن زمان متذکر شد مشکل فلسطین با جهاد و ایستادگی قابل‌حل است نه با میز مذاکره و حال می‌بینم این جهاد در هفتم اکتبر شروع شد که جهان یک نقطه عطفی را در مورد فلسطین پیدا کرد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از