حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
سنگرهای دفاع از اسلام را پر کنید
فرازی از وصیت‌نامه «شهید سید علیرضا موسوی»؛

سنگرهای دفاع از اسلام را پر کنید

شهید سید علیرضا موسوی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: مردم قهرمان ایران جبهه‌ها را پر کنید. تمام کارهایتان را رها کرده و به این جهاد مقدس بیایید وگرنه در روز آخرت حسرت آن را خواهید خورد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید سید علیرضا موسوی یکم مهر ۱۳۴۷، در روستای میداوود از توابع شهرستان باغملک چشم به جهان گشود. پدرش سید رضا و مادرش هاجر نام داشت. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست ویکم بهمن ۱۳۶۱، در زبیدات عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. پیکر وی را در شهرستان رامهرمز به خاک سپردند. برادرش سید یدالله نیز به شهادت رسیده است.

متن وصیت‌نامه شهید «سید علیرضا موسوی»:

با سلام و درود بی‌پایان بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و سلام و درود بی‌پایان بر مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران.

اسلام و قرآن در خطر است

پدر و مادر عزیزم حال که اسلام و قران در خطر است ما باید اسلام و قران را با همکاری دیگر برادران بسیجی نجات دهیم و امیدوارم که اگر شهید شدم نگران نباشید. خانواده عزیزم اگرچه من نتوانستم در زندگی‌ام به شما کمکی کنم و همیشه باعث زحمت شما شدم. از شما می‌خواهم که بعد از شهادتم لباس سیاه نپوشید و گریه نکنید و از عموها، دایی‌ها و برادران و خواهرانم می‌خواهم مرا ببخشند که من نتوانسته‌ام به نزد یکایک شما برسم.

امروز روز استقامت است

ملت عزیزم از شما می‌خواهم که همیشه وفادار به انقلاب و اسلام و امام باشید. ملت ما بیدار ملت همیشه بیدار است. برای شهادت آماده و پیش‌قدم باشید. اگر فرزندانتان شهید شدند ناراحت نباشید به گفته اماممان امروز روز استقامت است و ما باید استقامت کنیم .

جهاد مقدس

مردم قهرمان و شهیدپرور ما برای خدا به جبهه رفتیم و تمام کارهایمان برای خدا بود. ما از کشتن باکی نداریم چه بکشیم و چه کشته شویم در هر جهت پیروزیم . وصیت من به شما این است که هیچ‌وقت امام را تنها نگذارید و همیشه در کنارش باشید؛ زیرا امام به‌تنهایی و بدون کمک شما مردم قهرمان و امت حزب‌الله نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد. حرف امام را گوش کنید و حرف او را چون حرف ائمه بدانید. مردم قهرمان شما جبهه‌ها را پر کنید. تمام کارهایتان را رها کرده و به این جهاد مقدس بیایید وگرنه در روز آخرت حسرت آن را خواهید خورد.

برای خدا به جبهه بیایید

کسانی که بیایند و در این جهاد مقدس کشته شوند شهیدند و باید هدفتان فقط خدا باشد. ای برادران عزیز اگر شما به جبهه می‌آیید هدفتان را خدا قرار دهید نه چیز دیگر، در این زمان فقط حرف امام و نمایندگان او را گوش کنید روحانیت را عزیز و گرامی بدارید همیشه در دعاها شرکت کنید که مایه خوشبختی است.

 در پایان از شما التماس دعا دارم و دعا کنید که خداوند مرگمان را شهادت در راه خدا قرار بدهد و ما را جز شهدای کربلا قرار دهد. اما‌ممان را تا انقلاب جهانی مهدی حفظ کند. از پدر و مادرم می‌خواهم مرا ببخشند که در زندگی به آن‌ها کمکی نکردم.
 والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از