حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
حمله افراد ناشناس؛

شلیک گلوله به منزل سرپرست شهرداری ایذه

شلیک گلوله به منزل سرپرست شهرداری ایذه

سرپرست شهرداری شهرستان ایذه گفت: با توجه به تهدیدات و بررسی‌ پرونده‌های جرایم اقتصادی و مبارزه با مفاسد مالی در شهرستان امروز صبح افرادی ناشناس با سلاح گرم به منزل شخصی من شلیک کردند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شهرداری ایذه؛ مجاهد شیخ اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر شهرداری ایذه و اقداماتی که در راستای مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی در این مجموعه طی یک ماه گذشته آغاز شده، بارها مورد تهدید قرار گرفتم و سرانجام این تهدید صبحگاه امروز جمعه به اقدام منجر شد و به منزل شخصی من چهار و پنج گلوله توسط افراد ناشناس شلیک شد.

 وی افزود: در یکی دو هفته گذشته که به صورت جدی پیگیر بررسی پرونده‌های مفاسد مالی در شهرداری و شورای شهر بودیم توسط یک نیسان آبی بارها مورد تهدید قرار گرفتم که صبح امروز به منزل شخصی من در خیابان شهید صدوقی با سلاح گرم شلیک کردند.

 سرپرست شهرداری شهرستان ایذه بیان کرد: امیدوارم روند رسیدگی به پرونده‌های جرائم مالی توسط دستگاه قضایی در شهرداری و شورای شهر ایذه سرعت بیشتری بگیرد تا مردم در جریان وقایع موجود در شهرداری قرار بگیرند.

 شیخ گفت: مردم بدانند که در مبارزه با فساد و معرفی مفسدین اقتصادی در شهرستان ایذه تا نتیجه نهایی کوتاه نخواهیم آمد و پرونده‌ها همچنان در حال بررسی است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از