حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مطرح کرد:

شهدا راز‌و‌رمز پیروزی در هشت سال دفاع‌مقدس بودند

شهدا راز‌و‌رمز پیروزی در هشت سال دفاع‌مقدس بودند

رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: یکی از عوامل پیروزی ما در هشت سال دفاع‌مقدس اعتماد و استفاده از فکر و اندیشه شهدا بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محسن رضایی با بیان اینکه شهدا راز و رمز پیروزی ایران درهشت سال دفاع‌مقدس بودند اظهار کرد: عراق با یک سپاه کاملا مجهز به تمام تاسیسات جنگی به ایران حمله کرد درصورتی که ایران در آن زمان به دلیل حوادث دوران انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته بود تاسیسات جنگی خود را کامل کند اما حضور همین شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود که توانست دشمن را شکست دهد.

رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: شهدا در عملیات نصر به فرماندهی ابوالحسن بنی‌صدر محاصره و مظلومانه شهید شدند.

وی گفت: هویزه سرزمین تجربه است، این تجربه به ما ثابت کرده همین اندیشه، تفکر و ایده شهدا بودند که باعث پیروزی ما در عملیاتها می‌شدند، بنابرین امروز هم  برای پیشرفت کشور باید از فکر، اندیشه و ایده جوانان استفاده کنیم.

محسن رضایی گفت: در همین نقطه  یکی از عملیات‌ها به فرماندهی ابوالحسن بنی‌صدر در ساعات اولیه حمله  شهدا پیشروی موفقیت‌آمیزی داشتند و توانستند حدود ۸۰۰  نفرعراقی را اسیر کنند اما با شروع پاتک عراقی عملیات شکست خورد تنها علم الهدی و یارانش تا آخرین فشنک و قطره خون خود در مقابل آنها ایستادند و شهید شدند.

رضایی بیان کرد: ، بعد از شکست در آن عملیات تجربه ثابت کرد که تکنولوژی، مهمات و توپخانه بدون انسان‌های مؤمن به موفقیت  نمی‌رسند، در واقع سرآغاز پیروزی‌های جنگ از یک شکست و شکست‌های ماقبلش به دست آمد.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از