حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت اهواز مطرح کرد:

شهید جمهور تا ابد در یادها ماندگار است

شهید جمهور تا ابد در یادها ماندگار است

امام‌جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور ابدی ایران شد گفت: شام غریبان آیت‌الله رئیسی مجلس ترحیم نیست؛ بلکه مجلس عهد و پیمان با رئیس‌جمهور شهید برای ادامه‌دادن راه اوست.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی شامگاه پنجشنبه در آیین شام غریبان آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد، در حرم حضرت سبزقبا (ع) اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی یکی از مردان خدا بود که به قرآن عمل کرد و با شهادت، مزد خدمت صادقانه خود را دریافت کرد.

 وی با بیان اینکه امروز آیت‌الله رئیسی به الگویی برای همه سیاستمداران کشور تبدیل شده است، افزود: آیت‌الله رئیسی دولتی را تحویل گرفت که خزانه آن خالی و با بدهی‌های سنگین و بحران‌های اقتصادی متعددی مواجه بود و با تلاش شبانه‌روزی تمام شاخص‌های کلان اقتصادی را بهبود بخشید.

 امام‌جمعه موقت اهواز گفت: افتخار دولت گذشته این بود که یک مسکن هم نساخته است و افتخار دولت مردمی سیزدهم آغاز به کار احداث بیش از ۲ میلیون مسکن برای مردم است.

 شهادت آیت‌الله رئیسی فرصتی برای بازخوانی خدمات وی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی با کار شبانه‌روزی و صبر در برابر تهمت‌ها و فشارها چرخ‌های اقتصادی کشور را پس از رکود در دولت قبل، به حرکت در آورد، بیان کرد: پالایشگاه آبادان که در دولت قبل زیان‌ده بود در دولت سیزدهم به یکی از شرکت‌های بزرگ سودآور در کشور تبدیل شد.

 وی با تأکید بر اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی فرصتی برای بازخوانی خدمات رئیس‌جمهور شهید است، عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی با سکوت و صبر در برابر تهمت‌ها و تحقیرها، خدمات بسیار زیادی به یادگار گذاشت.

 خطیب جمعه موقت اهواز ادامه داد: بسیاری از سیاسیون برای موفق نشدن آیت‌الله رئیسی و ایجاد حاشیه برای دولت مردمی هر چه در توان داشتند به کار بستند؛ ولی رئیس‌جمهور شهید با صبر در برابر این فشارها و تهمت‌ها، شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش کرد و در نهایت مزد اخلاص خود را نیز به بهترین شکل دریافت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی پیوند با ولایت‌فقیه را یکی از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: وی به‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، سه سال رئیس قوه قضائیه، سه سال تولیت آستان قدس رضوی و سه سال رئیس‌جمهور بود و در سوم خردادماه ۱۴۰۳ در کنار امام هشتم آرام گرفت.

دزفول پایتخت مقاومت ایران

وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و روز دزفول، ادامه داد: دزفول در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و نام خود را در تاریخ ایثار و مقاومت ثبت کرد.

امام‌جمعه موقت اهواز دزفول را دژ مقاومت ایران اسلامی دانست و گفت: صبرکردن در مصیبت‌ها، خالی‌نکردن میدان در سختی‌ها و ایستادگی در زیر موشک‌باران‌ها از ویژگی‌های ممتاز دزفول در طول دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه دزفول نماد مقاومت ایران اسلامی است، اظهار داشت: دزفول در دوران دفاع مقدس یک شهر نبود؛ بلکه عقبه مستحکم جبهه‌های جنگ و رزمندگان و سنگر مقاومت بود و ایستادن مردم این شهر زیر موشک‌باران‌ها موجب امید و قوت قلب رزمندگان بود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از