حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
برگزاری آیین مسابقات نخبگان قرانی منطقه ۳ خوزستان؛

شوش میزبان مسابقات نخبگان قرآنی شد

شوش میزبان مسابقات نخبگان قرآنی شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه شوش میزبان مسابقات نخبگان قرانی منطقه ۳خوزستان شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمدحسن پورنعمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان خوانی در مرحله شهرستانی سازمان اوقاف و امور خیریه شوش «منطقه ۳ خوزستان» برگزار شد.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش افزود: این مسابقات با حضور بیش از ۱۱۵ نفر نخبه قرانی از خواهران و برادران از شهرستان‌های شوش، کرخه، اندیمشک با میزبانی این اداره و به مدت یک روز در آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) به رقابت پرداختند که برگزیدگان، ماه آینده در مسابقات استانی به رقابت می‌پردازند.

 در ادامه محسن حویزه در حاشیه آیین مسابقات نخبگان قرآنی منطقه ۳ خوزستان در حرم دانیال نبی (ع) اظهار کرد: همه ما در هر مقامی که هستیم باید با اتخاذ تدابیر لازم سعی کنیم مسابقات با بازدهی خوبی برگزار شود تا خروجی آن تربیت نسلی متعهد، بااخلاق و قرآنی باشد.

 فرماندار شهرستان شوش افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود که میزان اثرگذاری کیفی مسابقات قرآنی افزایش‌یافته و فرهنگ خواندن قرآن در بین خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد و بنده به‌عنوان نماینده دولت در شهرستان آمادگی داریم در همه زمینه‌های قرآنی همکاری نماییم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از