حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
عدالت جهانی با ظهور حضرت مهدی محقق می‌شود
فرازی از وصیت‌نامه شهید «ایرج تاجوند»؛

عدالت جهانی با ظهور حضرت مهدی محقق می‌شود

شهید ایرج تاجوند در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: حضرت علی (ع) اولین امام و مهدی موعود (عج) آخرین آن‌ها است که در غیبت کبری به سر می‌برد و به امید آن روز که با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد و ظالمان را نابود خواهد کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید ایرج تاجوند در سوم شهریور ۱۳۴۳، در شهرستان گتوند دیده به جهان گشود. پدرش حیات، کشاورزی می‌کرد و مادرش زینب نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته تربیت‌معلم درس خواند. معلم بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم اسفند ۱۳۶۶، در خرمال عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید ایرج تاجوند: 

 شهادت می‌دهم به جز خدای یکتا خدایی وجود ندارد و پیامبر خدا محمد بن عبدالله صلی‌الله علیه وآله آخرین پیامبری است که به رسالت برگزیده شده است و این که حضرت علی علیه‌السلام اولین امام و مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف آخرین آن‌ها است که در غیبت کبری به سر می‌برد و به امید آن روز که با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد و ظالمان را نابود خواهد کرد.

 امروز اسلام عزیزتر از شماها است و مگر می‌شود که اسلام به حضور ما در جبهه‌ها بی‌نیاز باشد و من در آغوش گرم خانواده باشم. حرام است آن شب که رزمندگان اسلام در زیر رگبار گلوله‌ها و توپ و خمپاره باشند و ما در خواب نار آرمیده باشیم. آن شب که امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در جبهه‌ها باشد و ما در خواب و آن وقت خود را از اصحاب و لشکریان او به شمار آوریم و ادعای مسلمانی و سربازی امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف را داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از