حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

عدالت عمرانی شعار دولت سیزدهم است

عدالت عمرانی شعار دولت سیزدهم است

معاون استاندار خوزستان گفت: عدالت عمرانی شعار دولت است و باید در عمل هم نشان داده شود، سعی شده هم افزایی خوبی در دستگاه هایی که در حوزه روستایی ماموریت دارند ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ محمد خانچی چهارشنبه در گردهمایی شوراها و دهیاری‌های استان خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان اظهارکرد: با حمایت مدیریت ارشد استان، اقدامات خوبی در حوزه روستایی و ارائه خدمات انجام شده است،دهیاری‌های استان برای انجام پروژه های زیرساختی تسیهل شدند و در ماه های اخیر مهاجرت معکوس را به روستاها را شاهد هستیم که نشان از هدف گذاری خوب دهیاری‌ها دارد.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه آیت الله رییسی و دولت مردمی سیزدهم نسبت به خوزستان را شاهد هستیم افزود: به گفته رییس جمهور خوزستان به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم ولی اعتبارات خوب دولت برای استان خوزستان در حوزه روستایی جای قدردانی دارد.

خانچی بیان کرد: حدود ۲ هر و ۵۰۰ میلیارد تومان در بحث عوارض آلایندگی در روستاها هزینه شده و ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه در استان تعریف شده که بخش از آن ها انجام شده و این تلاش دهیاری و نگاه خوب حاکمیت است.

وی عنوان کرد: اکنون در بحث ناوگان تخصصی حوزه روستایی اتفاقات خوبی رخ داده است و عوارض آلایندگی و کمک‌های وزارت کشور نیز قابل توجه بوده است.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: امروز شاهد حضور مدیران کل در این گردهمایی بودیم که نشان از عزم و اراده دولت در جهت توسعه همه جانبه استان است.

وی گفت: عدالت عمرانی شعار دولت است و باید در عمل هم نشان داده شود، سعی شده هم افزایی خوبی در دستگاه هایی که در حوزه روستایی ماموریت دارند ایجاد شود.

خانچی عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ روستا مشکل آبرسانی داشتند اما مشکلات آن‌ها به حداقل رسیده است . در سال‌های گذشته از استان های مختلف تانکر آب ارسال می شد اما اکنون به برکت نظام و دولت مردمی این مشکلات به حداقل رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه هفته گذشته اعتبار خوبی در آب روستایی محرومیت زدایی تخصیص داده شد،اضافه کرد: اقدامات خوبی در زمینه اربعین شکل گرفته و ابتکارات حوزه روستایی خیلی مناسب بود چرا که به خوبی از ظرفیت عظیم دهیاری‌ها استفاده شد.

وی گفت: همواره اولویت نظام از ابتدا تاکنون، بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات است؛ اگر دنبال منابع دیگر درسال‌های آینده هستیم باید نمایندگان قوی و انقلابی داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از