حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
شهید «اسماعیل بیاتی اشکفتگی»:

ما سربازان امام زمان هستیم

ما سربازان امام زمان هستیم

شهید اسماعیل بیاتی اشکفتگی در وصیت‌نامه خود می‌گوید: امروز چنان حق و باطل از هم جدا و مقابل هم قرار گرفته‌اند که تشخیص آن‌ها به‌آسانی شب و روز است و عذری برای ما که خود را سرباز امام زمان (عج) و منتظران او می‌دانیم، نمی‌ماند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید اسماعیل بیاتی اشکفتگی در سوم آبان ۱۳۴۱، در شهرستان اهواز به دنیا آمد. پدرش مهرعلی، در شرکت نفت کار می‌کرد و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به‌عنوان بسیجی خدمت می‌کرد. بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱، بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.

متن وصیت‌نامه شهید اسماعیل بیاتی اشکفتگی:

امروز چنان حق و باطل از هم جدا و مقابل هم قرار گرفته‌اند که تشخیص آن‌ها به‌آسانی شب و روز است و در این دوران که حق و باطل در برابر هم قرار گرفته‌اند عذری برای ما که خود را مسلمان و سرباز امام زمان (عج) و منتظران او می‌دانیم نمی‌ماند.

امروز چنان حیثیت و شرف و اسلام ما در خطر است که اگر کوچک‌ترین غفلتی بکنیم محو و نابود خواهیم شد و ما باید امروز به ندای هل من ناصر ینصرنی پاسخ مثبت دهیم و به یاری او بشتابیم و برای انتقام خون شهیدان مظلوم خود به مقابله با کفر جهانی بپردازیم و چنان درسی به استکبار جهانی و مزدوران داخلی و خارجی آن‌ها بدهیم که دیگر حتی به فکر توطئه علیه اسلام و مسلمانان نیفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از