حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات در اهواز اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی روز انتخابات در اهواز اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز از محدودیت‌های ترافیکی برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در کلان‌شهر اهواز خبر داد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌ رسانی «رهیاب»؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی؛ سعید حسنوند اظهار کرد: جهت برقراری نظم و امنیت در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری محدودیت‌های ترافیکی در برخی از مناطق کلان‌شهر اهواز از ساعت پنج صبح روز جمعه یازدهم اسفند لغایت روز شنبه دوازدهم اسفند و پایان شمارش آرا اعمال می‌شود.

وی  افزود: این محدودیت‌ها شامل  اطراف فرمانداری شهرستان اهواز: ورودی خیابان فاضلی ازسمت بلوار فلسطین مسیر شرق به غرب، خیابان مدرس به سمت تقاطع فرمانداری مسیرجنوب به شمال و مسیر شرق به غرب خیابان فاطمی جنب ثبت احوال است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: مسیر‌های جایگزین از خیابان مدنی مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، بلوار فلسطین از نبش خیابان جنب بیمارستان رازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس، خیابان خرم جنوب به شمال و بالعکس و خیابان نو غرب به شرق و بالعکس می‌باشد.

وی ادامه داد: همچنین این محدودیت ترافیکی از  تقاطع  خیابان تخت سلیمان به خیابان پوداد مسیر جنوب به شمال، تقاطع خیابان دز به خیابان پوداد مسیر شمال به جنوب  و ورودی خیابان انقلاب به خیابان مستعان در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق انجام خواهد شد.

حسنوند بیان کرد: رانندگان می‌توانند از مسیر‌های  خیابان سپاه مسیر جنوب به شمال و بالعکس، خیابان تخت سلیمان مسیر شرق به غرب و بالعکس، خیابان انقلاب مسیر جنوب به شمال و بالعکس  و خیابان دز مسیرغرب به شرق و بالعکس به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند.

وی گفت: خیابان‌های منتهی به مصلی مهدیه شامل حق‌بین و گندمی نیز اجرای محدودیت خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از