حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

مربیان نقش اساسی در القای فرهنگ دارند

مربیان نقش اساسی در القای فرهنگ دارند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این روزها با توجه به تهاجم فرهنگی، توجه به مقوله فرهنگ در ورزش بیشتر از قبل احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگارشبکه اطلاع رسانی«رهیاب»حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درحاشیه بازی دهلاویه درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: افتتاحیه این برنامه فرهنگی از مکان مقدس دهلاویه آغاز شد و فردا آقای کلهر معاون وزیر ورزش نیز به این جمع اضافه خواهد شد. اهدافی در زمینه فرهنگی مدنظر وزارت ورزش و جوانان است که امیدوارم به این اهداف در زمینه ترویج فرهنگ در حیطه ورزش دست پیدا کنیم.

وی افزود: در زمینه هواداری فوتبال و همچنین بحث فرهنگی در بین مربیان و داوران و باشگاه‌های ورزشی برنامه‌هایی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است که بخشی از آن تحت کارگاه‌های آموزشی فردا در اهواز برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش وجوانان خوزستان با بیان اینکه نیازتوجه به مقوله فرهنگ در ورزش احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: این روزها با توجه به تهاجم فرهنگی، توجه به مقوله فرهنگ در ورزش بیشتر از قبل احساس می‌شود. در این راستا لازم است که مربیان ما و همچنین باشگاه‌های ورزشی به خوبی نسبت به مقوله فرهنگ در ورزش آگاهی پیدا کنند تا در نهایت منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی شوند و شاهد اخلاق مداری بیشتر در بین ورزشکاران باشیم.

بنی تمیم گفت: مربیان و باشگاه‌داران نقش اساسی در القای فرهنگ در بین ورزشکاران دارند. در همین زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از