حالت تاریک
یکشنبه, 01 مهر 1403
در گفتگو با «رهیاب»؛

مقاومت در برابر استکبار جهانی ادامه دارد

امام‌جمعه باوی بر اهمیت دو نسل انقلابی تأکید کرد و گفت: یکی جان خود را برای دفاع از کشور فدا کرد و دیگری آماده جان‌فشانی برای اسلام است همچنین ایستادگی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی نشانه‌ای از بالندگی جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام جاسم خضیراوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و همچنین هفته دفاع مقدس را به ملت ایران، به‌ویژه مردم شهرستان باوی تبریک عرض می‌کنم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم ارزشمند، به دو نسل مهم انقلابی اشاره کرد و افزود: نسلی که جان خود را برای دفاع از خاک کشور فدای کرد و نسلی که امروز آماده است برای اسلام و وطن خود جان‌فشانی کند. 

امام‌جمعه شهرستان باوی این پیروزی را نشانه‌ای از بالندگی جمهوری اسلامی دانست و گفت: این روزها یادآور روزهای حمله استکبار جهانی به ایران است آن‌ها می‌خواستند ایران را تصرف کنند؛ اما امروز ما در پشت مرزها با آن‌ها در حال جنگیدن هستیم.

وی بیان کرد: دوستان ما در غزه و لبنان، به همراه جبهه مقاومت، در خط مقدم علیه استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند. این عزت و شرف را نتیجه رهنمودهای حضرت امام (ره) و تدبیر مقام معظم رهبری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از