حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
هفته دولت فرصتی برای تجدید عزم ملی
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

هفته دولت فرصتی برای تجدید عزم ملی

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هفته دولت نمادی از تلاش‌های مستمر برای پیشرفت و توسعه کشور است و باید به‌عنوان فرصتی برای تجدید عزم و اراده در خدمت به مردم تلقی شود.

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت به‌عنوان هفته‌ای برای تجلیل از خدمات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین هفته‌ای برای امیدآفرینی و الهام‌بخشی شناخته می‌شود. این هفته فرصتی است تا دستاوردها و تلاش‌های دولت در راستای خدمت به مردم و ارتقای کیفیت زندگی آنان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در این ایام، اهمیت خدمت به مردم و توجه به نیازهای آنان بیش‌ازپیش نمایان می‌شود و می‌توان با نگاهی به فعالیت‌های دولت، احساس امید و انگیزه را در جامعه تقویت کرد. هفته دولت نمادی از تلاش‌های مستمر برای پیشرفت و توسعه کشور است و باید به‌عنوان فرصتی برای تجدید عزم و اراده در خدمت به مردم تلقی شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شایسته است که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته، به‌ویژه در دوره فعلی دولت، مورد بررسی و تقدیر قرار گیرد. دولت شهید آیت‌الله رئیسی خدمات ماندگاری را ارائه کرده است که مقام معظم رهبری با اعطای مدال و افتخار امیرکبیر زمان، این خدمات را شایسته تقدیر دانسته‌اند. این خدمات شامل ایجاد زیرساخت‌های اساسی، حضور فعال در میدان و تلاش برای حل مشکلات مردم است و به همین دلیل، باید از زحمات این دولت قدردانی و تشکر شود. این اقدامات نشان‌دهنده عزم و اراده دولت در راستای خدمت به مردم و بهبود کیفیت زندگی آنان است.

وی بیان کرد: از همه مدیران و کارگزاران مخلص نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور، سربازان گمنام و خوش‌نام امام‌زمان (عج) و کسانی که صادقانه در خوزستان خدمت می‌کنند، به‌ویژه به محرومان و مستضعفان و با ارتقای سطح رضایت عمومی از جمهوری اسلامی، تشکر و قدردانی می‌کنم. این افراد با تلاش و خدمات خود، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور ایفا می‌کنند. مقام معظم رهبری نیز بارها بر اهمیت خدمت به مردم و توجه به نیازهای آنان تأکید کرده‌اند.

آیت‌الله عباس کعبی عنوان کرد: امیدوارم همه مسئولان و کارگزاران نظام با تکیه بر اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی، به خدمت صادقانه به مردم ادامه داده و در جهت رفع مشکلات و ارتقای رفاه عمومی گام بردارند. همچنین از مردم نیز انتظار می‌رود که با همدلی و همراهی با دولت، زمینه را برای پیشرفت و آبادانی کشور فراهم کنند.

وی در خصوص مسئولان جدید دولت بیان کرد: دولت چهاردهم باید با تکیه بر تجارب دولت قبل و توجه به نیازهای واقعی مردم، برنامه‌های خود را در راستای توسعه همه‌جانبه کشور و ارتقای سطح زندگی مردم تنظیم کند. همچنین تعامل سازنده با سایر قوا و نهادها می‌تواند در تحقق این اهداف یاری‌رسان باشد.

انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از