حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
مدیر کل هواشناسی خوزستان مطرح کرد:

هوای شرجی در راه خوزستان

هوای شرجی در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده بخش‌های مرکزی استان با افزایش رطوبت و شرجی هوا همراه خواهد بود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از اداره‌کل هواشناسی خوزستان؛ محمد سبزه‌زاری با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی هفدهم خردادماه اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز در بخش‌های غربی، جنوب غربی تا مرکزی استان به سبب وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای، احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی وجود دارد.

 وی افزود: همچنین طی روز جاری ابتدا در سواحل جنوب شرقی و به‌تدریج بخش‌های جنوبی تا مرکزی استان به سبب جریانات جنوبی، هوای شرجی مورد انتظار است.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده با گسترش جریانات جنوبی، نیمه جنوبی و بخش‌های مرکزی استان با افزایش رطوبت و شرجی «به‌ویژه صبحگاه و شامگاه» همراه خواهد بود، طی فردا و روز دوشنبه با گذر ریزموج‌ها از فراز استان و انباشت رطوبت، در ارتفاعات شرقی و شمالی احتمال ابرناکی و بارش‌های پراکنده و خفیف دور از انتظار نیست و تا اواسط هفته آینده در اغلب مناطق استان نوسانات دما محسوس نخواهد بود.

 سبزه‌زاری عنوان کرد: بر اساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته هوای امیدیه با دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد و هوای ایذه با دمای ۱۹/۶درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و در شبانه‌روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۶/۶ و کمینه دمای ۲۷/۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از