حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
شهید «امراله میرزا پور»:

وفای به عهد داشته باشید

وفای به عهد داشته باشید

شهید امراله میرزاپور در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: صدای تبر ابراهیم (ع) را هنوز باید شنید و این مبارزه هیچ‌گاه کهنه نشد و نمی‌شود. کسی که به عهد و پیمان خود عمل نکند دین ندارد. من به جبهه رفتم تا از امام حسین (ع) درس یاد بگیریم.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید امراله میرزاپور در چهاردهم بهمن ۱۳۴۰، در روستای نورآباد از توابع شهرستان ایذه چشم به جهان گشود. پدرش نوشاد، کشاورزی می‌کرد و مادرش ناز بیگم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. معلم بود. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سی‌ام تیر ۱۳۶۱، در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید امراله میرزاپور: 

 ای امت به شما توصیه می‌کنم که قدر این نعمت بزرگ که همان اسلام و امام است را بدانید. به شما توصیه می‌کنم که مبادا در مرگ من به ماتم و سوگ بنشینید، مبادا کاری کنید که دشمن از شما خوشحال شود، شما صبر کنید و استقامت داشته باشید و در مقابل مشکلات مانند کوه باشید.

 به من جوان ناکام نگویید؛ چون کام من همان شهادت بود

 نکند به من جوان ناکام بگویید؛ چون کام من همان شهادت بود و به آن رسیدم. امروز افتخارمان این است که در راه عقیده‌ای جهاد می‌کنیم که به حقانیت آن کاملاً آگاهیم و غیر از این برایمان راهی نمی‌ماند که یا پیروز شویم و یا شهادت را چون اسلحه‌ای مرگ‌بار بر فرق دشمن فرود آوریم.

 کسی که به عهد و پیمان خود عمل نکند دین ندارد

 هم اکنون در حال رجعت یعنی در حالت حرکت به‌سوی خدا هستیم. همه انبیا مأمور مبارزه با شرک بودند و اکنون هم این مبارزه باید ادامه داشته باشد، صدای تبر ابراهیم (ع) را هنوز باید شنید و این مبارزه هیچگاه کهنه نشد و نمی‌شود. کسی که به عهد و پیمان خود عمل نکند دین ندارد. من به جبهه رفتم تا از سرور شهیدان امام حسین (ع) درس یاد بگیریم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از