حالت تاریک
یکشنبه, 01 مهر 1403
با شهدا؛

پرچم اسلام را بر جهان برافراشته کنید

پرچم اسلام را بر جهان برافراشته کنید

شهید اسحاق الفتی‌زاده در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: به بازماندگان خود توصيه می‌كنم كه بعد از شهادتم راهم را كه فقط برای رضای خداست ادامه دهند تا آنجا كه جز پيروان قرآن و آئين محمدی نماند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ شهید اسحاق الفتی‌زاده دوم مهر ۱۳۱۶، در شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک به دنیا آمد. پدرش علی‌عبدال، کشاورزی می‌کرد و مادرش خانم (فوت ۱۳۱۷) نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. او نیز کشاورز بود. سال ۱۳۴۴ ازدواج کرد و صاحب سه پسر و سه دختر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم اسفند ۱۳۶۲، در طلاییه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید اسحاق الفتی‌زاده:

 با درود و سلام بر روان پاک شهدا، از صدر اسلام تا کربلای حسینی و شهیدان گلگون‌کفن جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل جنگ تحمیلی که آن‌چنان مشتاقانه به ندای رهبران وقت لبیک و جان خود را نثار عزیزتر از آن یعنی اسلام نمودند و نهال آئین اسلام را با خون خود آبیاری نمودند.

ما جان‌برکفان راه آن عزیزان، نیز به ندای رهبر خود امام خمینی بت‌شکن لبیک گفته و مشتاقانه همه چیز را به دست فراموشی می‌سپاریم، جز اهداف اسلامی یعنی دفاع از اسلام و مسلمین و برافراشتن پرچم لااله‌اله‌الله در سراسر جهان و آزادی قدس عزیز و نجات تمامی مستضعفین از چنگال خونخواران شرق و غرب و نوکرانشان و حاکمیت اسلام، این دین و آئین خدایی بر تمام جهانیان.

من نیز به بازماندگان خود توصیه می‌کنم که بعد از شهادتم راهم را که فقط برای رضای خداست ادامه دهند تا آنجا که جز پیروان قرآن و آئین محمدی نماند و پرچمی به جز پرچم  لااله‌اله‌الله برافراشته نشود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از