حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
باشهدا؛

پشتیبان اسلام باشید

پشتیبان اسلام باشید

شهید محمدکاظم علمچی در قسمتی از وصیت‌نامه خویش می‌نویسد: از امت اسلامی می‌خواهم که پشتیبان اسلام و رهبر عزیز و روحانیت مبارز باشند که اگر یاری این عزیزان و صدالبته مدد الهی و دعای امام‌زمان (عج) نبود شاید دینی در کار نبود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید محمدکاظم علمچی یکم دی ۱۳۴۳، در شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش غلامرضا، کشاورز بود و مادرش شوکت بگم علمچی «شهادت ۱۳۵۹» نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم اردیبهشت ۱۳۶۱، خرمشهر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار او در بهشت علی زادگاهش واقع است.

 متن وصیت‌نامه شهید محمدکاظم علمچی:

 با سلام و درود به امام‌زمان (عج) و نائب بر حقش امام امت خمینی عزیز و با سلام به خانواده‌ام و اقوامم و دوستانم جمله‌ای سخن با شما داشتم که برای شما نوشته‌ام.

 ما امانتی الهی هستیم

 پدر عزیز، خودت می‌دانی که من به‌خاطر حفظ اسلام و در راه خدا به جبهه رفتم و اگر در این راه کشته شوم پیش خدای خود می‌روم. ما نزد شما یک امانت الهی هستیم. خداوند که تمام انسان‌ها را آفریده است زمانی هم می‌رسد که آنها را از این دنیا می‌برد. من چند باری به جبهه حق علیه باطل رفته بودم؛ اما فیض شهادت نصیبم نشده بود. هر وقت قصد رفتن به جبهه می‌کردم و از شما اجازه می‌گرفتم، همیشه رضایت می‌دادی و حرفی نداشتی و این برای بنده باعث افتخار است که همچنین پدری دارم.

دین را یاری کنید 

 درخواست‌هایم از شما پدر عزیزتر از جانم این است که اگر برادرانم می‌خواستند به جبهه بروند جلوی آنها را نگرفته و بگذارید به جبهه بروند و این را از تمام ملت عزیزمان می‌خواهم که فرزندان خود را برای حفظ اسلام و مسلمین راهی جبهه‌های حق علیه باطل کنند. ما دین مبین اسلام را انتخاب کرده‌ایم و باید به یاری آن بشتابیم و نگذاریم که این کافران و مستکبرین جهان به خاک میهن اسلامی ما تجاوز کنند.

پشتیبان رهبرباشید 

 از امت اسلامی می‌خواهم که پشتیبان اسلام و رهبر عزیز و روحانیت مبارز باشند که اگر یاری این عزیزان و صدالبته مدد الهی و دعای امام‌زمان (عج) نبود شاید دینی در کار نبود. وظیفه همه ما است که دست‌به‌دست هم داده تا دین و این انقلاب اسلامی را به یاری خداوند به دستان مبارک امام‌زمان (عج) برسانیم و در تداوم آن بکوشیم.

اللهم عجل لولیک الفرج 

 امیدوارم که خداوند بزرگ ظهور مهدی (عج) را هر چه زودتر و نزدیک‌تر بگرداند و نائبش را تا ظهور آن حضرت زنده نگه دارد پس خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

 از تمام دوستان و اقوامم و خانواده‌ام می‌خواهم که اگر از من ناراحتی دیده‌اند به بزرگی خودتان مرا عفو کنید.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از