حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستان تجلیل می‌شوند
در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی مقتدرانه؛

پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستان تجلیل می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: از یک میلیون ایثارگر دفاع مقدس تجلیل شود که از این تعداد ۳۵ هزار ایثارگر از استان خوزستان می‌باشد که در این هفته از ۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار عبدالرضا مرادحاجتی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص)، حضرت امام صادق (ع) و هفته‌های وحدت و دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی مقتدرانه هشت سال دفاع مقدس هستیم که مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و ایثارگران است. خوزستان پایتخت دفاع مقدس می‌باشد و شهدای گران‌قدر در این سرزمین آسمانی شدند.

 وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه‌برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها نشست بیش از ۵۰ فرمانده ارشد نظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور در مسیر پلیس‌راه قدیم اهواز، همایش تجلیل از پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار و نواخته شدن زنگ‌مقاومت است.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی است که از هر استان پنج تا ۱۰ نفر به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت، اظهار کرد: بر اساس برنامه در طول سال جاری از یک میلیون ایثارگر دفاع مقدس تجلیل شود که از این تعداد ۳۵ هزار ایثارگر از استان خوزستان می‌باشد که در این هفته از ۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

 وی از رونمایی ۱۲۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: اعزام و سخنرانی بیش از ۲۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس در مدارس دخترانه اهواز، پخش برنامه عصر ماندگار از شبکه خوزستان، همایش تجلیل از اسوه‌های مقاومت در دبیرستان شاهد رضوان، تقدیر از ورزشکاران از جمله صادق بیت سیاح، روحانیون، متخصصان و پزشکان ایثارگر از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان است.

 سردار مراد حاجتی گفت: بازدید دختران دانش‌آموز از قرارگاه کربلا و رختشورخانه اهواز در دوران دفاع مقدس در قالب تور گردشگری نور، برگزاری عصر خاطره و شعر دفاع مقدس، همایش ۱۲۰ استاد درس دفاع مقدس، از دیگر برنامه هفته دفاع مقدس است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از