حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رئیس هیات کشتی خوزستان مطرح کرد:

کشتی خوزستان موفق‌ترین هیات ورزشی استان

کشتی خوزستان موفق‌ترین هیات ورزشی استان

رئیس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی خوزستان، موفق‌ترین و پرمدال‌ترین هیات ورزشی استان به شمار می‌رود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی هیات کشتی جوانان استان خوزستان؛ رمضان جمال‌پور با اشاره به فعالیت ۲۰ هزار کشتی‌گیر در استان به‌صورت سازمان‌یافته، اظهار کرد: کشتی‌گیران استان در طول چند سال گذشته صدها مدال ملی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای ورزش خوزستان کسب کرده و همواره پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآوردند.

 وی با بیان اینکه کشتی خوزستان، موفق‌ترین و پرمدال‌ترین هیات ورزشی استان به شمار می‌رود، افزود: پارسال از ۱۰ کشتی‌گیر اعزامی به مسابقات جهانی، ۶ نفر خوزستانی بودند که با کسب سه مدال، افتخار دیگری در کارنامه کشتی خوزستان ثبت کردند و پنج کشتی‌گیر خوزستانی اعزامی به بازی‌های المپیک از پنج شهر مختلف هستند که نشان‌دهنده توسعه و گسترش این رشته پهلوانی در سراسر استان است.

 رئیس هیات کشتی خوزستان در ادامه به حضور ۱۰ کشتی‌گیر استان در پنجمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور اشاره کرد و ادامه داد: مهدی محسن نژاد، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، سعید اسماعیلی، دانیال سهرابی، امین کاویانی‌نژاد، محمد ناقوسی، علیرضا مهمدی، رسول گرمسیری، شایان حبیب زارع و امین میرزازاده ورزشکاران خوزستانی دعوت شده به این اردو هستند.

 وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی دوم تا دوازدهم تیرماه در تهران برگزار می‌شود، بیان کرد: فرزاد ایمان علیزاده به‌عنوان مربی خوزستانی در این اردو حضور دارد.

 وی با اشاره به جایگاه سومی کشتی خوزستان در رده‌بندی کشوری، گفت: پارسال برای نخستین‌بار در ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی، بیش از ۴ هزار امتیاز کسب شد و انتظار می‌رود با درخشش کشتی‌گیران استان در رقابت‌های جهانی و المپیک، شاهد ارتقای جایگاه استان باشیم.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از