حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
فرمانده‌کل انتظامی کشور مطرح کرد:

کلافگی دشمن از پشتوانه مردمی طرح نور

کلافگی دشمن از پشتوانه مردمی طرح نور

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: حمایت شما ملت عزیز از سربازان خودتان در «طرح نور» باعث شد، امروز دشمن از اقدامات نیروی انتظامی کلافه، سردرگم، عصبانی و ناراحت باشد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار احمدرضا رادان در اجتماع بزرگ مردمی حامیان طرح عفاف و حجاب که عصر امروز دوشنبه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار داشت: خدای متعال را بی‌نهایت سپاسگزارم که در عصری، پلیس و خدمتگزار مردم شدم که مستحضر به حمایت چنین مردمی هستم و امروز حضور شما در این اجتماع بزرگ نشان داد که پلیس جمهوری اسلامی ایران در انجام مأموریت‌هایش مستحضر به حمایت مردم ولایی، بصیر، آگاه و هوشیار وطن است.

وی افزود: درود بر مردمان و زنان خوزستانی که در هشت سال دفاع مقدس که نوعی امتحان الهی برای مردم ایران اسلامی بود در سنگر مبارزه، دفاع از وطن و پذیرایی از رزمندگان سنگ تمام گذاشتند.

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: آنچه که در رفتار مردم خوزستان، در دوره دفاع مقدس برای مردم ایران رقم خورد به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی ترکیبی از همت و ایمان اسلامی مردم بود.

سردار رادان با بیان اینکه وقتی همت و ایمان باشد تمامی سنگرهای دشمن یکی پس از دیگری فتح خواهند شد، خاطرنشان کرد: آنچه که دنیا ناظر آن بود و برای همه جهان، اسطوره و فرهنگ‌ساز شد؛ مقاومت، ایثار و مجاهدتی بود که مردم ایران و خوزستانی‌ها در سال‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشتند و ترکیبی از اراده و ایمان مردم بود که توانست پربار و فرهنگ‌ساز باشد و تمامی جبهه‌های کفر را در برابر ایران اسلامی یکی پس از دیگری به سطوح بکشاند. این ترکیب الگو، سرمشق و الهامی برای جهانیان است.

وی اظهار داشت: بعد از دوران دفاع مقدس دشمن به این نتیجه رسید که دریچه‌های جنگ میدانی همچنان بازنده است؛ لذا دریچه‌ای دیگر از جنگ شناختی و جنگ نرم را به میدان آورد.

فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به پروژه اندلوسی کردن ایران اسلامی توسط دشمن اضافه کرد: جنگ شناختی آن است که دشمن را نمی‌بینی و صدایی نمی‌شنوی؛ اما خیابان‌ها، کوچه‌ها و خانه‌ها توسط دشمن تسخیر شوند.

سردار رادان افزود: دشمن هرگز دست از عداوت با ایران برنداشته است و دو بال همت مردم و ایمان اسلامی را هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه حجاب از زمان رضاخان مردم ما درگیر مبارزه بودند، به رهاورد غرب از بی‌بندوباری جنسی و کنارگذاشتن حجاب اشاره کرد و گفت: فرهنگ و طرز فکر غرب چیزی جز تجاوز جنسی، خشونت علیه زنان و ازدواج‌های سفید و نهایتاً شکست بنیان خانواده دستاورد دیگری نداشت.

فرمانده‌کل انتظامی کشور ادامه داد: چیزی که در کشورهای آمریکایی و اروپایی وجود ندارد خانواده است و زمانی که غرب متوجه آسیب‌های آن شدند مجبور به باز کردن درهای مهاجرت برای نسل‌های بعدی شدند.

سردار رادان هدف دشمن را تعمیم محصول زشت و نامیمون حاکم در غرب به کشور ما دانست و عنوان کرد: آن‌ها می‌خواهند مادری نباشد که شهید جهان آرایی را تربیت کند، خواهری نباشد در کنار علم‌الهدی‌ها بتواند مبارزه بی‌امان بر علیه دشمن داشته باشد. هدف آن‌ها این است که خاک‌ریزهای ما را تصاحب کنند و در کنار ما باشند بدون اینکه حس کنیم دشمنی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز و فرزندان وطن! دشمن؛ دین، خانواده، مکتب ما و آن چیزی که ما به آن وفاداریم به نام خانواده، دین، حیا و غیرت را هدف قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز ما به پرونده‌هایی رسیدیم که نشان می‌دهد دشمن چگونه قصد دارد خانواده‌ها را متفرق کنند و دختران را با غفلت، عروسک خیمه‌شب‌بازی کنند و هر روز که از طرح نور می‌گذرد به یافته‌های جدیدتری می‌رسیم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک بازگو می‌کنیم.

 فرمانده‌کل انتظامی کشور اذعان داشت: یکی از راهبُردهای دشمن این است که زن چادری در ایران به منزله پرچم است؛ لذا برای براندازی بایستی حجاب را سست کنیم؛ اما با حضور شما زنان و مردان، دختران و پسران و خانواده‌های شهدا راهبُرد دشمن به‌هم‌خورده و امروز نفوذش در حال ازبین‌رفتن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس قوه مقننه، علما، خانواده شهدا و خاصه شما مردم عزیز در حمایت از سربازان خودتان در این جنگ نرم سپاسگزارم که باعث شد امروز دشمن از اقدامات نیروی انتظامی کلافه، سردرگم، عصبانی و ناراحت باشد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: ما امروز به حکم شهید بهشتی و شهدا در اینجا اعلام می‌کنیم که «از ما، مردم و مسلمان در طرح نور ناراحت باش و از این ناراحتی بمیر». 

فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز مردم بار دیگر در صحنه حاضر شده‌اند، اظهار داشت: در فتنه‌های مختلف از جمله فتنه سال ۸۸ وقتی مردم حماسه ۹ دی را آفریدند شکست دشمن در فتنه رقم خورد و امروز در فتنه جنگ شناختی، ترکیبی و نرم تا زمانی که شما در میدان باشید دشمن خود را شکست‌خورده می‌بیند.

سردار رادان خاطرنشان کرد: از مردم ایران اسلامی عاجزانه و مشفقانه درخواست می‌کنم که همچنان در صحنه بمانید و سربازان خودتان را حمایت کنید. مادامی‌که حمایت شما، دعای خانواده شهدا و علما هست ما در این میدان نبرد سرسختانه خواهیم ماند و ان‌شاءالله طرح نور را ادامه خواهیم داد.
 
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از