حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین خوزستان مطرح کرد:

۸۵۰ موکب در ورودی‌های استان برای خدمت‌رسانی

۸۵۰ موکب در ورودی‌های استان برای خدمت‌رسانی

رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین خوزستان گفت: در ایام اربعین حسینی ۸۵۰ موکب مردمی در ورودی‌های استان، مرزهای چذابه و شلمچه و مسیرهای منتهی به این دو پایانه مرزی برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام سید محمود موسوی در نشست با اصحاب رسانه در اهواز اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی ۸۵۰ موکب مردمی در ورودی‌های استان، مرزهای چذابه و شلمچه و مسیرهای منتهی به این دو پایانه مرزی برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد. همچنین چندین موکب مردم‌نهاد نیز در کمک‌رسانی به مواکب در پایانه‌های مرزی مستقر می‌شوند.

 وی افزود: شهرداری تهران و استان‌های فارس، هرمزگان، چهارمحال‌وبختیاری، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به‌عنوان معین پایانه مرزی شلمچه و استان یزد و شهرهای مختلف استان به‌عنوان معین پایانه مرزی چذابه در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مشارکت می‌کنند.

 رئیس کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان گفت: از ۲۵ لغایت ۳۰ محرم تمامی مواکب اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی مستقر می‌شوند. خدمت‌رسانی به زائران حسینی از اول ماه صفر آغاز خواهد شد و تا ۲۵ ماه صفر ادامه دارد. از تمامی نیکوکاران و مردم خیر و عاشقان اهل‌بیت (ع) دعوت می‌شود در جهت کمک به مواکب اربعین حسینی در قالب نذر آب، نذر یخ و دیگر اقلام موردنیاز مشارکت و کمک‌های خود را به دفاتر ستاد عتبات‌عالیات در شهرهای استان اهدا نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از